Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Dat is nu niet zo heel vaak, maar als ik straks ga beginnen met wedstrijden zit ik toch wel aan 1x in de maand, en verder hangt hij hier in m'n kamer aan de kapstok.
Singelstoten en beugels wel regelmatig, en dan gaat er direct vluchtig een vochtig doekje met zadelzeep over de rest.
singelstoten haal ik wel regelmatig de viezigheid af.
. moonfish13 schreef:Wat doen sommige mensen weinig aan dat dure spul zeg.
Ik doe alles zeer regelmatig.. Als je niet alles uit elkaar haalt ben je zo klaar.
Zadelzeep spray er over, schoonmaken en dan in de lederdressing van rapide en klaar is kees.
Dat is de snelle methode, de andere is hetzelfde alleen dan haal ik het uit elkaar.
Beiden gebeurt het regelmatig.
Verder heb ik ook veel van kunstof en biothane, dat scheelt een hoop poetsen.
Mijn zadel, twee hoofdstellen en singel zijn van biothane of kunstof.

R0oszs schreef:nu ik dit topic lees denk ik dat ik morgen maar weer eens alles weer ga invetten
tot 2/3 maanden reed ik nog wedstrijden dus werd allles netjes bijgehouden maar nu..
Alleen me laarzen worden elke keer netjes gepoetst oja en vandaag het ene hoofdstel een beetje opgepoetst van Zafier..
Maar moonfish13
Als je je hoofdstel altijd maar gewoon inelkaar laat zitten dan gaat het uiteindelijk moeilijk tot gewoon niet uitelkaar..