Wat zijn dit voor bitten?
Ze zien er wel erg scherp uit, het lijkt wel een soort hack met bit?!
Kent iemand dit?
Ik heb dit nog nooit eerder gezien! en ik vind het er niet echt vriendelijk uitzien ( misschien valt het wel mee? )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Miistral_ schreef:Oeh weet de naam niet precies meer, maar het is iets in twisted wire / combinatie gag bit ...
Dat ronde stuk moet op de neus, en de " kingketting" zoals wij het zien moet in de mond, zorgt voor meer druk op meerdere plaatsen
het helpt als de ruiter drukt geeft, dat het paard terug trekt. Iniedergeval niet voor beginners.
quarterH schreef:het gehel bit heet geen twisted wire he! dat is in dit geval alleen het modnstuk.
normale twisted wire is een normale snaffle maar dan met het mondstuk gedraaid
(even om misverstanden te voorkomen dat men bij twisted wire meteen aan dit werktuig denkt).
ik snap niet helemaal je interesse als je toch niet wilt gebruiken, beetje raar er dan een topic over te openen.
quarterH schreef:het gehel bit heet geen twisted wire he! dat is in dit geval alleen het modnstuk.
(even om misverstanden te voorkomen dat men bij twisted wire meteen aan dit werktuig denkt).
ik snap niet helemaal je interesse als je toch niet wilt gebruiken, beetje raar er dan een topic over te openen.
ZusJacobs schreef:quarterH schreef:het gehel bit heet geen twisted wire he! dat is in dit geval alleen het modnstuk.
Toch gewoon nieuwsgierigheid, mag dat niet dan??