Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
) of dubbel, omdat enkelgebroken zo afgeraden wordt.
Je moet toch gewoon gebruiken waar je paard het beste op reageert, toch?
Lilly79 schreef:Weet niet of enkel gebroken notdone is... Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat een beetje onzinJe moet toch gewoon gebruiken waar je paard het beste op reageert, toch?
De Trust bitten worden naar de verbindingen (in het midden) toe iets smaller en de vorm van het mondstuk is in vergelijk iets gebogen.
Een kennis van mij heeft altijd dubbel gebroken bitten gehad, paard vond het maar niets. Nu eindelijk heeft ze naar mij geluisterd een heeft mijn bit een keer geprobeerd. Ze is er helemaal weg van, dat had ze van een enkel gebroken bit toch niet verwacht![]()
Voor jou paard zou anders misschien zelfs een wide poort segundo goed zijn, dan heeft ie de tong vrij en het is nog dubbel gebroken ook![]()
De locked bustrensen bestaan idd alleen in enkel gebroken. Zijn ook wel fijne bitten en geen notenkrakers effect.
! Weet jij het verschil tussen een locked en een jointed enkelgebroken middenstuk, een jointed is zoals een normaal enkel gebroken bit denk ik en een locked minder buigbaar?