Wat zou er aan mij zadel moeten gebeuren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJustMe6

Wat zou er aan mij zadel moeten gebeuren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 20:07

Ik dacht vorige week te zien dat mijn zadel niet helemaal lekker meer lag. Vandaag op paardje gelegt zonder dekje zodat ik eens goed kon kijken en het ligt inderdaad niet meer goed. Aan de linkerkant sluiten de kussens mooi aan maar rechts aan de achterkant raken ze net de rug van mijn paard niet. Ik ga morgen de zadelmaker bellen. Heeft iemand enig idee wat er aan zou moeten gebeuren? en hoeveel ik ongeveer kwijt ben? Ik moet het zelf betalen dus ik vind het wel fijn om een beetje een idee te hebben.

byjou1983

Re: Wat zou er aan mij zadel moeten gebeuren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:11

ik heb pas mijn zadel laten opvullen en dat kostte me 50 euro.
Viel mee en het ligt nu weer super!

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 20:12

aah dat valt me indd mee!
bedankt!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:38

Inderdaad het zadel weer opnieuw opvullen. Kost tussen de 40,- en 100,-. Ligt er aan wat er gedaan moet worden, alles er uit en helemaal nieuw, of alleen maar wat er bij/er uit...

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 20:39

Ik denk niet dat alles eruit moet, zadel is nog geen jaar oud en kussens zijn nog lekker zacht dus ik denk zomaar dat het alleen bijvullen word :) .
Bedankt voor de reacties!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:36

Opvullen op een plaats is rond de 50,- afhankelijk of je synthetisch of echt wol kiest. Daar komen nog voorrijkosten bij en wellicht moet het zadel nog worden opgehaald. Als je pech hebt is er iets mis met de boom bijv. dan kan het een stuk duurder worden.

Wat voor zadel is het?

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 16:17

Het is een AW koudbloed zadel. Veelzijdigheids.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:20

Als er maar eerst iemand komt kijken wat en hoe precies ;) Heb mijn zadel ooit weg gebracht moest opgevuld worden en dat deden ze zonder paard gezien te hebben of foto! Bekende ruitersportzaak dus wist ik veel ;) eerste paard, maar heb daarna een goede zadelpasser laten komen en een nieuw zadel gekocht. (hiermee zeg ik niet dat je ee nieuw zadel moet hoor, maar ter vergelijking ;) zadel paste gewoon voor geen meter en ik was 50 euro kwijt voor niks)

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 16:34

Bedankt voor de tip! ik laat indd iemand komen zodat ze precies kunnen zien waar het niet goed ligt.