fish thorowgood zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shiana

fish thorowgood zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 17:40

Hallo,
Heb zojuist ondekt dat er in mijn thorowgood zadel , fish kunnen dit om de boom smaller te maken .
Nou ben ik alleen even aan het googelen geweest , maar kan geen adres vinden waar ze ze los verkopen .
Weet iemand hier misschien waar ik ze zou kunnen kopen ?
Mijn haf is beetje veranderd in de rug , en nou is die voor iets te wijd wil hem dus graag iets smaller maken met de fish.
Ben tevens benieuwd naar ervaringen hiermee , werkt dit ook goed om het zadel smaller te maken zonder dat dit nadelig is voor de paardenrug.
Ben benieuwd.

fjordnina

Re: fish thorowgood zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:44

In principe kan iedere Thorowgooddealer je deze los leveren. Gewoon even wat mensen opbellen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:47

Die krijg je bij je zadel als het goed is, weet je zeker dat er fishes in kunnen?
Verder doe ik er nooit fishes in, ik vind die plastic flappies in mijn zadel maar niets..

shiana

Re: fish thorowgood zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 17:54

ja ik weet zeker dat ze er in kunnen , heb het zadel vorig jaar overgenomen van iemand die hem maar kort had gebruikt .. Maar die hebben de fishes er niet bij gedaan .
Had thorowgood zelf gemaild , met het nummer van het zadel .
Toen kreeg ik van hun mail terug dat er fish in kunnen , en kreeg er een duidelijke foto bij waar ik de insert kon vinden .
Dus die heb ik vandaag ff opgezocht.
Maar als ze idd los te leveren zijn , ga ik der eens achteraan .
Thanks