Ik neem waarschijnlijk een merano zadel van iemand over voor 100 inc t verzenden. De volgende vragen:
Wat zijn jullie ervaringen met een merano zadel
Is 100 inc verzenden een redelijke prijs?
Groetjes Maureen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
alleen ik heb t niet helemaal zo op wintec (sorry voor de wintec eigenaren) want wil graag leren zadel
M_hartje_M schreef:ow sorry, ben niet zo slim upendo![]()
maar wel bedankt voor je reactiealleen ik heb t niet helemaal zo op wintec (sorry voor de wintec eigenaren) want wil graag leren zadel
aangezien merando gemaakt is voor rij paarden en dus een medium boom heeft. En dat heeft jou paard zeer wss niet
Toch maar iets anders zoeken dan
Anoniem schreef:M_hartje_M schreef:ow sorry, ben niet zo slim upendo![]()
maar wel bedankt voor je reactiealleen ik heb t niet helemaal zo op wintec (sorry voor de wintec eigenaren) want wil graag leren zadel
[b]aangezien merando gemaakt is voor rij paarden en dus een medium boom heeft.[/quote]Lynn_Nikita schreef:Anoniem schreef:
Gaat het uiterlijk van een zadel bij jou voor op de gezond hij van jou paard?
Merano zijn gewoon prut zadels. Zeer slecht en gevaarlijk. Spaar door voor een goed zadel. En doe je paard dit niet aan.
Edit: wil je hem trouwens voor de haf gaan gebruiken in je profiel? Dan kan ik je nu al vertellen dat dat wss niet gaat passen[b]aangezien merando gemaakt is voor rij paarden en dus een medium boom heeft.
merano heeft verschillende boommaten hoor
en je krijg het geld wel terug mocht je het retour zenden
maar bespaar je de moeite, de lederkwaliteit is ontzettend slecht, slecht gestikt, en scheef
de stijgbeugelophanging was scheef, er stak een scherp onderdeel uit, en de kussens waren bobbelig
mijn zadelmaakster zei dat de kwaliteit iets vooruit gegaan was, maar nog steeds om te janken was