Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

joyce_eddy schreef:Duhelo schreef:effe offtopic maar is wat zinloos om hier een nieuw topic te starten, kun je ook bij epplejeck bestellen als particulier?
en waarom is het zinloos?

stalone2 schreef:Ik overweeg ook een zadel van EJ,maar als ik dit zo lees, heb ik toch wel een beetje mijn twijfels. Ga ik toch maar voor Divoza, hoewel die minder keus hebben in lagere prijsklassen.
Kon het zelf ook niet helemaal goed zien. Maargoed toen ik eenmaal vanaf mijn pony naar beneden naar het zadel keek, bleek hij dus scheef te zijn. De kussens waren ook niet goed opgevuld. Er zaten vlekken op het zadel 'wat ik er zelf maar even af moest poetsen'. antje_vip schreef:Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van EJ zadels... Laatst toevallig 1 gekocht, heb nog gevraagd of het zadel recht was, en dat was absoluutKon het zelf ook niet helemaal goed zien. Maargoed toen ik eenmaal vanaf mijn pony naar beneden naar het zadel keek, bleek hij dus scheef te zijn. De kussens waren ook niet goed opgevuld. Er zaten vlekken op het zadel 'wat ik er zelf maar even af moest poetsen'.
Later heb ik toch nog naar een ander zadel gekeken daar omdat ik nergens anders een goed zadel leek te kunnen vinden, het zadel wat ik vast heb gehad was net zo slap, ook al slechte kussens enzo... Voor mij geen EJ weer!