Wie weet of ze bestaan? Mijn paard krijgt enorme jeuk van gewone katoenen dekjes, helemaal als ze gaat zweten. Zo erg dat ze alleen nog maar stil wil staan en zichzelf probeerd te krabben/bijten. Het dekje dat ik er nu onder had was een schoon, dun, katoenen dekje (niet met wasverwachter gewassen).
Ik weet dat HAF onder andere pads heeft met een soortgelijke onderkant, maar die dekjes vind ik te dik, ik ben bang dat het de pasvorm van het zadel zal beinvloeden en dat het te krap gaat liggen. Ze is nu namelijk te dik, waardoor het zadel al ietsje krapper ligt dan wat ideaal zou zijn.
Tevens hebben deze dekjes een super mooie pasvorm en zijn erg fijn in gebruik. Wij hebben ze in verschillende modellen, kleuren, sierkoorden en borduursels.
HAF pad's zijn niet dik. Dat lijken ze wel maar zijn ze niet. Sommige modellen hebben een extra inlage zodat je ze ook voor boomloos kunt gebruiken. Maar die inlage kan er uit.
Iig mijn HAF pad is niet dikker dan een simpel katoenen dekje
Heb een HAF dressuurdek te koop, nauwelijks gebruikt. ZGAN
daffie1986
Geplaatst: 24-09-10 10:05
Inderdaad HAF, ook in dressuur, endurance en springen verkrijgbaar. Ben zelf ook opzoek maar nu even geen geld voor. Mijn paard zweet echt onwijs veel en daar kan ik gewoon geen dekje tegenop wassen of moet er al 300 kopen.