Heeellup? Bitringen kleiner als bit zelf?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleHorses

Heeellup? Bitringen kleiner als bit zelf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 21:12

Tsja ik heb pas een Happy Mouth bit besteld + kleine bitringen.
Nu heb ik zitten lezen dat je die ringetjes er door kokend water en event. sop eraan kan doen (touwtjes las ik ook, nog niet geprobeerd)
Maar volgens mij gaat het hem niet worden, de ringen van het bit zijn groter dan het bit zelf en het bit is dikker dan de rondjes van de bitringen :') ik dacht dat het 'mooier' was om kleine te bestellen... moet ik ze nu echt een kwartier in echt kokend water leggen en dan met touwtjes eromheen rukke of heeft dat geen zin? iemand nog meer tips ? :)

upendo

Re: Heeellup? Bitringen kleiner als bit zelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:14

Gewoon proberen!
En anders heb ik hier nog wel een setje bitringen liggen voor je met van die handige gleuven waardoor je niks hoeft te doen met kokend water. :7

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:15

Doorzetten. Uiteindelijk rekt t rubber voldoende (en dan hoop ik dat je ze er nooit meer af hoeft te halen :P )

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 21:19

zeker? want die bitringen zijn echt een stukkie kleiner als het bit en mn pa zegt 'kan écht niet'. maar ik zet door :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:22

Japs tis meestal zoo.. echt een rotwerkje :')

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:24

Wij hadden ook zulk probleem...
We hebben de bitringen gewoon doorgesneden aan één kant, rond het bit gehangen en terug dichtgeplakt met sterke lijm die ten eerste nooit oplost (ook niet met speeksel of zout of zweet) en ten tweede niet schadelijk is door mens en dier. 3 Jaar later hangen de bitringen er nog steeds aan en je ziet er amper iets van. Het bespaart je heel wat moeite ;-)