Dekenbeschermer voor A-pony

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bonnelover

Dekenbeschermer voor A-pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-10 10:45

Weet iemand van jullie ook waar ik een dekenbeschermer kan kopen voor een A-pony?
De pony van mijn dochter wil ik deze winter een regendeken op doen, zodat ie niet helemaal een dikke vacht krijgt. Winterdeken word denk ik te dik, en wil het eerst zo proberen. Vorig jaar heb ik al een deken voor hem gekocht, maar op de schoft kreeg hij er last van dus wil het nu zo proberen.
Heb al geken op de site van de grotere ruitersportzken, maar die hebben deze beschermers voor grotere ponĂ­es en paarden.
Mochten jullie iets weten dan hoor ik het graag.

friesiszwart

Re: Dekenbeschermer voor A-pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 08:19

Ik ben bij een ruitersportzaak die zelf ook zadels maakt en toen ik ernaar vroeg hebben zij dit voor mij op verzoek gemaakt. Direct en zeer betaalbaar.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. ga je mee op buitenrit of ruitervakantie? http://www.fanerberveld.webnode.nl

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 09:36

Als je een deken koopt die goed past heb je neem ik aan ook geen dekenbeschermer nodig?

Persoonlijk zal ik eerder in hartje winter de pony een licht gevoerde deken op doen, en geen 0 gram. De deken zorgt ervoor dat de pony zijn vacht niet omhoog kan zetten en zal het dus eerder koud krijgen.

http://www.marengosoutfit.nl -> Volg ons ook op Facebook
Tot wel 80% korting in onze OUTLET rubriek!!Ontwerp je eigen Equiline outfit

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie