goede prijs voor kieffer zadel

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jamiroquai

goede prijs voor kieffer zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 16:48

Ik kan een tweedehands kieffer vzh overnemen. Het is oud, maar ziet er nog goed uit. Twee stiksels onder de zitting zitten los. Het zadel is compleet met singel, riemen en beugels. De goede man vraagt er 345 euro voor . Is dat een overdreven bedrag?

Pentax

Re: goede prijs voor kieffer zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 16:58

Ligt ook aan het model, is de boom verder niet gebroken?
Past het zadel ook op je paard?

Ik kon een dergelijk zadel voor 250,- krijgen, zadel was wel erg oud dat wel.

Wil je simpel wat geld verdienen met een paar muisklikjes per dag? :oo Het is geen snel rijk-word-garantie. :') Maar het is met wat geduld wél een héél leuk zakcentje! :j Klik HIER

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:01

Kan zo natuurlijk niet over de kussens,vulling/staat van het leer oordelen, maar bij mij houdt het voor wat ik hoor bij 175/200 toch echt wel op

Quir

Re: goede prijs voor kieffer zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:30

Wij hebben een oud Kieffer dressuurzadel gehad, 14 jaar. Eigenlijk nog in super goede staat en daar 550,- voor terug gehad van de zadelmaker.

Vooral de oude Kieffer zadels zijn veel meer waard dan de nieuwe Kieffer zadels. Wij hebben nu meer terug gekregen voor het zadel, dan dat er toen der tijd voor betaald is.

Ik vind dat bedrag dus een goed bedrag, als het zadel opgevuld moet worden. Dan kan je proberen er een 50/75,- er af te halen.

Odette van de Beekerheide drachtig van Strandgaards Mangold: 3 mei 2021 - *Volg topic*
Liberty van Equi Center

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie