Ik vroeg me af of het merk eskadron ook peesbeschermers en strijklappen heeft van al zijn kleurencombinaties? Ik kan deze namelijk nergens vinden. Of bestaan er enkel bandages?
Ik geloof dat eskadron de peesbeschermers niet in alle kleuren van de dekjes heeft Ik kan op internet ook alleen de normale kleuren vinden (wit/grijs/zwart/bruin)
gewoon op de eskadron site kijken? staan alle nieuwe dingen ook enzo
Capricornia
Geplaatst: 15-09-10 18:14
Ja Eskadron heeft peesbeschermers, gewoon van die harde, maar ook meer 3in1 ideeen, ook verkopen ze springschoenen, ik heb nu de witte, en ik blijf iedere keer dezelfde kopen, het zijn echt hele fijne beschermers
http://www.eskadron.de de duitse site met shop. Daar staan alle beenbeschermers afgebeeld. http://www.e-shop-direct.com/eshop/pike ... aschen-81/ meestal hebben de collecties wel bijpassende beenbeschermes, tenminste bij 1 van de hoofdcollecties, en anders zijn er bij de standaard kleuren wel bijpassende te vinden. qua beenbeschermers bestaan de 'normale' peesbechermers normale peesbeschermers met lamsvel flexisoft peesbeschermers flexisoft met lamsvel flexisoft met gel flexisoft pro safe )deze vind je vaak bij 1 van de collecties) felxisoft pro safe memo flexisoft crosscountry allrounds pro dressage pro active neopreen pro extreme en leren peesbeschermers flexisoft pro safe, de middelste zijn van de collectie: olive/light green de andere deepblue/nougat/marzipan de 2 buitenste standaard kleuren, grijs en marine (zijn er ook in zwart en wit) verschil prosafe en prosafe memo is dat het gedeelte waar het logo op staat bij de memo in dezelfde kleur is als de rest van de beschermer en nooit (nog niet) in collectie kleuren te verkrijgen is en bij de andere licht grijs is bij de standaard kleuren of in 1 van de andere kleuren uit de collectie en uiteraard overal achterbeen beschermers.
Eskadron heeft ze idd in kleuren (: Zelf heb ik ze in het lichtblauw & bruin. maar ehb ze ook al gezien in paars, groen, rood, ... én ik ben van België
Alane
Geplaatst: 17-09-10 08:40
standaard kleuren van de 'normale' beenbeschermers zijn: eskadron protection wit, marine, bruin, zwart, dennegroen, grijs, lichtblauw, bordeaux, schlamm en cognac