ervaringen zadelpasservice Corry van Amsterdan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

deflin

ervaringen zadelpasservice Corry van Amsterdan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 17:12

Ik ben opzoek naar ervaringen van Corry van Amsterdam uit Jipsingboertange http://www.zadelpas-service.nl/index.php
Heb al even gegoogled maar kon niets vinden.

Of weten jullie nog meer goede zadelmakers die in de prov groningen aan huis komen?
Heb zelf Feike Bruinsma eigenlijk altijd gehad, maar die is ook al weer duurder geworden, dus ben me nu even aan het orienteren wie er nog meer zijn

Angelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 19:21

Ze heeft mijn zadel gedaan. Was een Hulsebos en bij het brengen zei ze al dat ze dat merk liever niet deed.
Je moet er met je paard naar toe, zodat ze kan zien hoe het zadel ligt; dat vind ik persoonlijk altijd wel prettig.
Ze vult ze op een goede manier met goede vulling. Was na de eerste keer opvullen nog niet tevreden over de ligging bij het rijden. Ze heeft hem toen kostenloos nogmaals onder handen genomen.
Toen hij daarna nog steeds hetzelfde probleem vertoonde, ben ik op aanraden van mijn instructeur naar háár zadelmaker gegaan; daar bleek dat mijn zadel een scheur in de boom had...

deflin

Re: ervaringen zadelpasservice Corry van Amsterdan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 19:48

dus niet zo'n hele goede ervaring :)
Heb ook nog niet zoveel over haar gehoord, maar was op google aan het zoeken en kwam haar tegen.

Evito_06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 07:17

ja ik! Een hele goede ervaring... we kennen corry nu al bijna 3 jaar, zolang vult ze onze zadels ook al op! Nog nooit problemen mee gehad. Echt altijd super zadels. Ze doet er altijd een andere vulling in (schapenwol) en dat is erg zacht voor de rug van het paard!

Ik ben erg goed te spreken over corry.