De singelstoten van mijn Wintec 500 dressuur zijn aan 1 kant aan vervanging toe. Nu zijn er verwisselbare kunststof singelstoten verkrijgbaar. Heeft 1 van jullie toevallig zelf al eens de singelstoten vervangen? Was dat een beetje te doen?
geen ervaring met de wintec singelstoten verwisselen, maar ik heb er bij divoza leren aan laten zetten, veel fijner. Vind die van wintec zo hard, en vooral in de winter
Ik heb ze ook door leren laten vervangen deze gaan veel langer mee en vind ze veel fijner maar dat is persoonlijk. Maar zou dit toch wel door een zadelmaker laten doen dan weet je dat het goed gebeurd aan gezien je al zegt er geen ervaring mee te hebben lijkt het mij een groot risico.
Die kennis had ook van die orginele singelstoten en die kon je er niet op terug krijgen vandaar die leren singelstoten ze heeft ze toen wel direct aan beide kanten laten veranderen omdat erbij haar 1 singelstoot tijdens het rijden afgebroken is en dit wilde ze niet nog een keer meemaken!
Nou ik heb de verwisselbare stoten in de UK besteld en ze gisteren verwisseld. Vrij eenvoudig en voordeliger dan lederen singelstoten . Hier mag dus een slotje op.