Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Winddancer schreef:Houd er dan ook rekening mee dat je nog eens inklaringskosten (meestal € 12,50) en 19% BTW moet betalen over de waarde die hier in Nederland wordt vastgesteld.
zij gaat je zeker op weg kunnen helpen

spicegirl schreef:ik heb 3 x een zadel geimporteerd. met USPS. alle 3 de keren was het exact 250$, van verschillende plaatsen.. het is al 40 $ voor een hoofdstel.
spicegirl schreef:dan zullen ze zwaarder geweest zijn neem ik aan. het eerste wat ik altijd doe , is -na een eerder lesje- de stamps op de doos controleren. wat er aan verzendkosten opstaat.
er word idd nogaleens creatief omgegaan met verzendkosten ( maar dan rekenen ze "handling) , maar bij de zadels was dat niet het geval.
)Horse_Driver schreef:ik hoop het.. heb al een logeer adresje, nu nog me ouders helemaal overtuigen en sparen voor een tiket en andere kosten.. (en een zadel natuurlijk haha)
zadel bij je handbagage? lijkt me niet heel handig, maar wel goedkoop natuurlijk