Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? Starshet schreef:Annettu_ schreef:Een grotere pony nemen?
Doe even normaal?
Maat shet
? Citaat:Ik doe normaal ? Want je bent zowiezo te groot voor je pony zie ik in je andere topics.
Maar je kan mischien kijken naar de maat minishet.of er een kleinere ergens in de winkel ligt ? of een op maat gemaakte hoofdstel?
x_Marr schreef:Als maat shet hem al niet past vraag ik mij af of hij wel groot genoeg is om bereden te worden.. Maargoed. Waarom heb je een neusriem nodig?
Ik hoop trouwens dat je een hoofdstel voor hem wil zodat er kleinere kindjes op kunnen rijden?
Anders zit je toch een beetje te liegen met het mijn alles, je wil denk ik niet dat je pony rugproblemen krijgt.
Of je nog wel past op die shetlander. Annettu_ schreef:x_Marr schreef:Als maat shet hem al niet past vraag ik mij af of hij wel groot genoeg is om bereden te worden.. Maargoed. Waarom heb je een neusriem nodig?
Ik hoop trouwens dat je een hoofdstel voor hem wil zodat er kleinere kindjes op kunnen rijden?
Anders zit je toch een beetje te liegen met het mijn alles, je wil denk ik niet dat je pony rugproblemen krijgt.
Danku dat iemand ook research doet voor hij ergens antwoord op geeftOf je nog wel past op die shetlander.