Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marchador schreef:Aafje, en daar ben ik best wel een beetje bang voor. Daarom heb ik het zadel ook weer meegenomen naar huis vanaf de ruitersportzaak.
Het gaat mij er echt niet om dat het zadel weg gaat voor de hoofdprijs. Aan de andere kant ligt hij ook niet in de weg, maar ik doe er niets meer mee en dat is zonde van zo'n zadel.

en de nieuwprijs ook behoorlijk zou meevallen, maar dit weet ik niet zeker 
Brendaaaa schreef:Ik heb vanmiddag dit zadel opgehaald voor 75 euro incl. singel en beugels... koopje niet? Het zadel is ook echt nog nieuw
http://dieren.marktplaats.nl/paarden-en-pony-s-overige-toebehoren/371576279-nieuw-leren-veelzijdigheidszadel.html
ik denk idd dat het afhankelijk is van wat jij ervoor wilt hebben en de nieuwwaarde
germie schreef:Brendaaaa schreef:Ik heb vanmiddag dit zadel opgehaald voor 75 euro incl. singel en beugels... koopje niet? Het zadel is ook echt nog nieuw
http://dieren.marktplaats.nl/paarden-en-pony-s-overige-toebehoren/371576279-nieuw-leren-veelzijdigheidszadel.html
ik denk idd dat het afhankelijk is van wat jij ervoor wilt hebben en de nieuwwaarde
Ik had dit zadel nooit gekocht. Het is een goedkoop zadel en ik weet uit ervaring dat zo'n zadel niet op mijn paarden gaat passen.
TS, inruilen bij Divoza betekent dat je er echt heel weinig voor krijgt. En zij verkopen het dan weer met overduidelijke winst. Wil je er snel vanaf, dan kun je dit doen, anders kun je het particulier misschien verkopen.

bugpluisje schreef:Wat een gedoe inderdaad met die zadels en zeker als er ook nog een emotioneel randje aan vast zit zoals ts zegt. Ik denk ook dat het is wat iemand ervoor wil geven icm merk en hoe zo'n zadel in de mark ligt.
Ik heb bijvoorbeeld een 1 jaar oude KN symphonie die nu al niet meer past, flink balen. Kostte me 1700 euro vorig jaar en ziet er werkelijk als nieuw uit, aankoopbon aanwezig en zelfs nog een opvulbeurt tegoed van de ruitersportzaak.
Als je mensen vraagt graag rekening te houden met de nieuwprijs wanneer ze willen bieden en ze bieden 400 euro dan kan ik dat werkelijk niet serieus nemen!
Ts succes met de verkoop in ieder geval en ik zou ook eens even op i net rondneuzen icm de prijzen die evt de ruitersportzaken ervoor willen geven (dan kun je best een redelijke vp bedenken).
.
als iemand voor dat geld een KN vindt van 1 jaar oud in een ruitersportzaak......tja dan heb je een koopje idd maar ik denk niet dat dat iemand gaat lukken!Brendaaaa schreef:bugpluisje schreef:Wat een gedoe inderdaad met die zadels en zeker als er ook nog een emotioneel randje aan vast zit zoals ts zegt. Ik denk ook dat het is wat iemand ervoor wil geven icm merk en hoe zo'n zadel in de mark ligt.
Ik heb bijvoorbeeld een 1 jaar oude KN symphonie die nu al niet meer past, flink balen. Kostte me 1700 euro vorig jaar en ziet er werkelijk als nieuw uit, aankoopbon aanwezig en zelfs nog een opvulbeurt tegoed van de ruitersportzaak.
Als je mensen vraagt graag rekening te houden met de nieuwprijs wanneer ze willen bieden en ze bieden 400 euro dan kan ik dat werkelijk niet serieus nemen!
Ts succes met de verkoop in ieder geval en ik zou ook eens even op i net rondneuzen icm de prijzen die evt de ruitersportzaken ervoor willen geven (dan kun je best een redelijke vp bedenken).
Tja dat kan jij niet serieus nemen, maar laten we eerlijk zijn; 400 euro voor een 2ehands zadel is een ENORME berg geld! Of het nu 1700 euro heeft gekost of niet, voor 400 euro kun je een knap nieuw zadel kopen ook.....