Wit onderlegde neusriem, wit onderlegde frontriem?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elisabeth1

Wit onderlegde neusriem, wit onderlegde frontriem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 14:38

Ik zit dus echt al tijden te kijken voor een nieuwe frontriem. De frontriem die nu op zijn hoofdstel zit is een klein beetje te klein :o . Maar nu zat ik te twijfelen; het hoofdstel heeft een wit onderlegde neusriem is dan een frontriem met gewoon blinkertjes (zonder wit onderlegd) wel mooi? Op het koppie van het beestje is geen stipje te vinden dus vind ik blinkertjes best heel mooi staan.
Wat denken jullie dat mooi is?
& Weten jullie een goedkope site daarvoor?
(En als ze op die site dan ook nog laarzenspanners zouden hebben :Y) )

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 14:54

lovey_ou

Re: Wit onderlegde neusriem, wit onderlegde frontriem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 14:57

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 14:58

Lorna heeft ook een wit onderlegde neusriem en geen wit onderlegde frontriem (rood wit blauw geblingd) en het ziet er absoluut niet raar uit :n

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:22

Ik heb een wit onderlegde neusriem maar mijn frontriem is roze, en dat staat heel schattig <3

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:25

op het hoofdstel van mijn pony is ook de neusriem wit onderlegt en de frontriem die erbij zat ook. Nu heb ik een frontriem met 2 rijen steentjes erin, niet onderlegt, gewoon zwart. Ik vind het sjieker staan bij mijn pony, mooier als de wit onderlegde frontriem.

Kirsten_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:27

Ik heb ook wit onderlegde neusriem en een blingfrontriem. Kijk maar in mijn profiel voor foto ;)

Elisabeth1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 08:36

Quir schreef:
Mijn merrie heeft ook een hoofdstel met wit onderlegd en een frontriem met alleen steentjes (blauwe) die niet onderlegd is.

Het staat jouw merrie echt heel mooi zeg!<3

lovey_ou schreef:
Wat wil je voor bling? Gewoon subtiel of wat meer bling zoals dit:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ZPNUZEE-D.jpg

Ook mooi, ik denk dat ik meer voor de subtiele bling ben.

Leanee schreef:
Lorna heeft ook een wit onderlegde neusriem en geen wit onderlegde frontriem (rood wit blauw geblingd) en het ziet er absoluut niet raar uit :n

Staat inderdaad niet raar, mooie foto's trouwens!!

vevina schreef:
Ik heb een wit onderlegde neusriem maar mijn frontriem is roze, en dat staat heel schattig <3

Ik kon geen foto op je profiel vinden heb je wel een foto?

Tomorrow schreef:
op het hoofdstel van mijn pony is ook de neusriem wit onderlegt en de frontriem die erbij zat ook. Nu heb ik een frontriem met 2 rijen steentjes erin, niet onderlegt, gewoon zwart. Ik vind het sjieker staan bij mijn pony, mooier als de wit onderlegde frontriem.

De foto's die ik nu heb gezien staat het inderdaad best sjiek! Bij jou kon ik ook geen foto zien; heb je er eentje?

[quote="Kirsten_X"]
Ik heb ook wit onderlegde neusriem en een blingfrontriem. Kijk maar in mijn profiel voor foto ;)
Ook echt mooi!!! :9

Bedankt voor jullie reacties!! :D
Laatst bijgewerkt door Tanja op 30-08-10 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [b] [/b] code uit tekst verwijderd, aub in gewoon lettertype blijven pisten, de codes zijn er om delen te verduidelijken, niet om complete teksten mee te plaatsen.

Magnumpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 10:45

Bij piaffe.nl hebben ze 2 niet al te dure hoofdstellen met wit onderlegt. Eentje met steentjes in de frontriem en eentje met verschillende kleuren onderleggers. Ze zijn allebei niet zo duur! Zelf heb ik die zonder steentje omdat ik met steentjes net iets te vind, iemand bij mij op stal heeft wel die met steentjes en die zie je van een kilometer afstand nog glitteren ;-) Dus het ligt er heel erg aan wat je mooi vind!

vblade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:40

Ik zou het bij wit onderlegd houden. Hoofd van het paard komt vind ik altijd mooier uit als het niet te druk is.

wiantora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 14:23

Heeft iemand toevallig een V vormige frontriem die wit onderlegd is?
en wil je die ook verkopen mag ik dan een reactie gr