Quir schreef:Mijn merrie heeft ook een hoofdstel met wit onderlegd en een frontriem met alleen steentjes (blauwe) die niet onderlegd is.
Het staat jouw merrie echt heel mooi zeg!<3
lovey_ou schreef:Wat wil je voor bling? Gewoon subtiel of wat meer bling zoals dit:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ZPNUZEE-D.jpg
Ook mooi, ik denk dat ik meer voor de subtiele bling ben.
Leanee schreef:Lorna heeft ook een wit onderlegde neusriem en geen wit onderlegde frontriem (rood wit blauw geblingd) en het ziet er absoluut niet raar uit

Staat inderdaad niet raar, mooie foto's trouwens!!
vevina schreef:Ik heb een wit onderlegde neusriem maar mijn frontriem is roze, en dat staat heel schattig

Ik kon geen foto op je profiel vinden heb je wel een foto?
Tomorrow schreef:op het hoofdstel van mijn pony is ook de neusriem wit onderlegt en de frontriem die erbij zat ook. Nu heb ik een frontriem met 2 rijen steentjes erin, niet onderlegt, gewoon zwart. Ik vind het sjieker staan bij mijn pony, mooier als de wit onderlegde frontriem.
De foto's die ik nu heb gezien staat het inderdaad best sjiek! Bij jou kon ik ook geen foto zien; heb je er eentje?
[quote="Kirsten_X"]
Ik heb ook wit onderlegde neusriem en een blingfrontriem. Kijk maar in mijn profiel voor foto 
Ook echt mooi!!!
Bedankt voor jullie reacties!!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 30-08-10 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [b] [/b] code uit tekst verwijderd, aub in gewoon lettertype blijven pisten, de codes zijn er om delen te verduidelijken, niet om complete teksten mee te plaatsen.