Lengte bakstukken harry's horse hoofdstel maat full

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

duikpaardje

Lengte bakstukken harry's horse hoofdstel maat full

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 10:09

ik heb een heel mooi hoofdstel gezien, de "bronze line duo tone".
nu heeft mijn fjord voor alles maat full nodig, alleen zijn bij veel hoofdstellen de bakstukken te lang.
heeft iemand zo'n hoofdstel of een andere harrys's horse maat full en wil die even de langtse van de bakstukken meten voor mij.

melle_odet

Re: Lengte bakstukken harry's horse hoofdstel maat full

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:36

ik kan het niet voor je meten, maar heb zelf een harry's horse hoofdstel maat cob omdat ze zo groot uitvallen.
die heb ik vorig jaar voor mijn fjord gekocht die ik toen had en die had ook alles altijd maat full.
mijn haflinger die ik nu heb heeft een groter hoofd dan de fjord en heeft dus ook alles maat full, maar de boc past prima en heb zowat alles boven in de gaatjes zitten!

Tymbalia

Re: Lengte bakstukken harry's horse hoofdstel maat full

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:36

Ik kan die van mij wel even opmeten als ik vanmiddag op stal ben (heb een HH bronzeline) dan weet ik het vanavond, de pony maat van HH vind ik altijd wel ruim vallen voor mijn C-pony maar had de Full voor mijn KWPN van 1,63 en dan was de neusriem te breed, nu heb ik een tinker van 1,52 en die past m als gegoten, maar ik meet m wel even op vanmiddag