Zweetdeken & leren halster epplejeck

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Springruit06

Zweetdeken & leren halster epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 10:46

Ik wil graag de simpele zweetdeken ( http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=3370002 ) en een goedkoop leren halster ( http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=3700001 ) van Epplejeck bestellen. Ik ben alleen wel eerst benieuwd naar jullie ervaringen. :)

Heb nu een zweetdeken maat 165 op mijn ijslander liggen, en die vind ik iets krapjes. Maar nu las ik ergens dat de zweetdekens van Epplejeck groot vallen? Dus zou ik dan beter toch gewoon weer 165 kunnen bestellen ipv 175?
En nog even over de kleur, ik wil de grijze bestellen, zie alleen geen plaatje. Maar is 'ie helemaal grijs of zit er een gekleurd randje oid aan?

En hoe zijn de ervaringen met het halster? Is 'ie een beetje oke? En valt hij gewoon normaal groot of klein?

En weet iemand hoeveel het kost aan verzendkosten als je iets om wilt ruilen bij EJ? (terugsturen)

Heel erg bedankt! :D

boooo

Re: Zweetdeken & leren halster epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 10:50

er zit een lichtblauwe bies aan de grijse zweetdeken :)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 10:54

Hmmm, dat vind ik wel weer wat minder :') Ik wil graag een hele grijs/zwarte deken.. Iemand enig idee waar te koop? (niet te duur, rond de 20 euro)

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 10:57

als je het wilt terug sturen moet je zelf de verzendkosten betalen, dus 6.75.
ik heb wel zo'n deken, maar is verder simpel en goed.

Chelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 11:30

Als je het terugstuurt omdat het niet past of toch niet de goede kleur oid is dan moet je zelf de verzendkosten betalen en die zijn afhankelijk van de omvang en/of gewicht van het pakketje. Schemaatje is te vinden op tntpost.nl. Als je het terugstuurt omdat het stuk of incompleet aangekomen is oid kun je de verzendkosten bij EJ declareren dacht ik.

Ik heb de donkerblauwe zweetdeken van EJ en de kwaliteit is prima. Hij valt inderdaad redelijk groot; heb een 175 op mn Lusitano liggen.

Ik vond de service heel fijn; kreeg een persoonlijk (!) mailtje toen bleek dat de deken die ik had besteld niet op voorraad was, met de vraag of ik wilde wachten tot de deken er zou zijn, of ik een andere variant wilde of dat ik de deken dan uit bestelling wilde laten halen.

Toevallig ben ik gisteren ook naar de EJ megastore in Heemskerk geweest; beviel erg goed! Ruime winkel met ontzettend veel keuze en supervriendelijk (en dus niet opdringerig of snobistisch) personeel. Heel prettig, ga er zeker vaker naartoe!

Edit: sorry, calypsoo was me voor over de verzendkosten, had ik nog niet gezien :D

Daantje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 00:00

Ik woon 2 minuten van de epplejeck af;)
Ik heb zelf 2 zweetdekens van ej, 1 donkerblauwe en 1 paarse met hals.
zelf vind ik de dekens gewoon normaal vallen..
ik heb ook het leren halster aan een vriendin gegeven en dat halster heeft ze nu al ong een jaar en is nog steeds super!