Prestige Logo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Prestige Logo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 22:54

Ik ga zaterdag naar een prestige top dressage kijken. Dit zadel is twee jaar oud volgens de verkoper. Maar op de foto zag ik een groen logo. En ik ken ze alleen met een bruin logo. Zou deze prestige dan ouder zijn als 2 jaar?
Hij ziet er op de foto's super netjes uit. En als het op mijn paard past maakt het mij niet uit hoe oud die is.

kaj

Re: Prestige Logo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 10:19

Ik heb ook een prestige top dressage met groen logo. Maar deze is zeker ouder dan 2 jaar. Hij is nog in perfecte staat verder maar volgens mij hebben de zadels al een jaar of 4 een rood logo ipv groen.

Het "bouwjaar" kun je in principe uitlezen aan het serienummer. Uit mijn hoofd is het laatste getal van het nummer het bouwjaar.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 10:22

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 10:26

Hi Felicity, ben ook een tijdje met 2e hands Prestigezadels bezig geweest. De cijferreeks die onder het zadelblad staat geeft duidelijkheid over het 'bouwjaar'! Kweenie precies meer hoe het zit maar metde zoekfunctie kom je er wel denk ik; Succes!

Oeps stond er dus al...

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 13:13

De bruine logo's zijn er al 4 jaar?
Dan kan het zadel dus geen 2 jaar oud zijn?
Ik heb het zadel alleen nog op foto's gezien. EN weet dus niet wat het nummer is.

esc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 13:17

het zadel is denk ik zelfs al veel ouder ik heb lang geleden een springzadel gekocht wat toen de laatste was met een groen logo en dat is zeker al meer dan 5 jaar geleden

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 20:18

Vind het nu toch wel lastig worden. Ik wilde mijn halfjaar oude anky erop inruilen. Maar als dit zadel al ouder moet zijn als 5 jaar weet ik niet of dat zo'n goede ruil is.