Hoihoi!
Ik zat me laatst te vervelen en wat is dan beter dan bokt. Dus heb ik een hele tijd lekker topics zitten bekijken en dergelijke. Zo belandde ik bij een TREC-topic en nadat ik daar meer info over gezocht had blijkt dat dit mij hartstikke leuk lijkt om volgend jaar te gaan doen!
Mijn ouders willen namelijk graag dat ik wedstrijden ga rijden met onze quarter, maar hij vindt het alleen leuk als ik reining ofzo ga rijden met hem. Maar dan moet ie sliding-ijzers en dat is niet helemaal praktisch ivm waar hij staat enzo.
Dus nu heb ik besloten dat dit een leuk uitdagend alternatief voor die druktemaker is.
Maar nu. We rijden hem met shanks. In ons geval betekent dat dat hij een shank met een tongboog in zijn mond heeft hangen. Daar loopt hij geweldig op ik hoef er maar heel af en toe aan te komen als hij er ineens vandoor wil gaan, maar dat is ook alles.
Nu is mijn vraag dus: zijn er regels over met welk bit je TREC mag starten? Want het is wel een heel heftig bit om een andere sport dan western mee te starten en aangezien daar altijd strenge regels over zijn.. Ik heb verder al gezocht, maar kon eigenlijk niets hierover vinden.
Mag het niet, wat raden jullie dan aan? Het is een echte druktemaker, dus ik moet iets hebben wat niets doet als het niet nodig is, maar op de momenten dat ik het wel nodig heb ook goed werkt.
Alvast bedankt!