[WN] rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mlc

rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 10:21

Ik ben al een poosje opzoek naar een mooi stel 'western waardige' rijschoenen/laarzen. Ik wil geen leren laarzen zoals je vaak bij dressuur/springen etc ziet. Ik ben ook niet zo'n fan van die stevige schoenen met veters en stalen/kunststof neus. Ze zullen vast lekker zitten, maar ik vind ze niet mooi.
Ik rijd nu met simpele, ruberen rijschoenen van de decathlon, maar ik vind ze lelijk en niet zo lekker zitten. (tsja, ze waren 14 euro en ik had dringend rijschoenen nodig, dus dit was wel een goede, tijdelijke oplossing) Nu ben ik dus opzoek naar een mooi stel 'western waardige' laarzen/rijschoenen, die niet te duur zijn. Weet iemand misschien een goed, niet te duur merk? Of een winkel waar ze er veel verkopen?

Anoniem

Re: rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:02

Elke westernwinkel verkoopt westernlaarzen. Maar ik snap je tweede zin niet. Mogen het nou geen leren laarzen zijn :? Ik heb nog nooit westernlaarzen gezien die NIET van leer zijn namelijk.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-10 21:16

Sonja schreef:
Elke westernwinkel verkoopt westernlaarzen. Maar ik snap je tweede zin niet. Mogen het nou geen leren laarzen zijn :? Ik heb nog nooit westernlaarzen gezien die NIET van leer zijn namelijk.

ik bedoel van die leren laarzen die je vaak bij dressuur/springen etc ziet. Van die 'nette' hoge laarzen. Zulk soort bedoel ik dan: voorbeeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:19

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:39