Ik rij in de winter als het echt heel erg koud is wel met een uitrijdeken. Zelf heb ik een uitrijdeken van BR eentje met een waterdichte bovenkant en van de onderkant fleece.
Ik rij ook inderdaad in de winter ermee als het heel koud is. Ik heb een blauwe HH van fleecestof. Wil het liefst er nog eentje bij die waterdicht is, wel zo handig. Maar die van HH is fijn en een goede prijs-kwaliteit verhouding
ik rijd als het heel koud is in de winter met uitrijdeken. maar dan voornamelijk met losrijden en met uitstappen. ik heb een waterdichte met fleece binnenkant, omdat ik alleen een buiten bak heb op het moment.
ik heb een fleece deken met een gat erin geknipt (schaam schaam)
Agnes75
Geplaatst: 20-08-10 15:15
In de winter warming up/cooling down met Rambo fleece uitrijdeken (lekker dik en warm). Als het regent heb ik een waterdichte met fleecevoering van HH.
Saffir
Geplaatst: 20-08-10 15:53
Ik rij nooit met een deken... Ik denk niet dat de paardjes er last van hebben aangezien ze lekker hun wintervacht houden en niet worden geschoren
ik heb 3 uitrijdekens: fleece waterdicht met fleecevoering vliegenuitrijdeken
mijn paard wordt in de winter geschoren, dus is het wel fijn om de nieren te kunnen afdekken tijdens de opwarming en het uitstappen. als het echt vriest doe ik het zef niet af, maar leg nog een gewone fleece op voor de opwarming en het uitstappen... de waterdichte versie is alleen voor buiten bij regen en veel wind. dit ademt naar mijn gevoel te weinig om binnen serieus door te trainen
Ik rij zelf ook alleen buiten. Dus ik denk dat ik toch maar voor de waterdichte versie ga.
Arra
Geplaatst: 21-08-10 10:12
HH waterdichte met fleece onderkant , ik rijd met westernzadel en toch past hij er overheen.
grauwman
Geplaatst: 22-08-10 11:43
Heb 3 uitrijdekens, voor als het echt koud is een fleece van HH, voor de regen een BR met fleecevoering en ik heb ook nog een vliegenuitrijdeken die gebruikte ik vroeger alleen met buitenrijden.
Denk dat je het beste een deken kan kopen die en tegen regen bestand en goed warm is.