Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Carolaa schreef:ik heb een county dressuur zadel, helaas is mijn hafje alleen iets te groot/ breed voor dit zadel.... Ik weet niet wat voor bouw jouw haf heeft?
Mijne is 1.53m hoog en ouderwetse type. ( dekenmaat 195 en alles maat full )
A_R schreef:Als ik het zo hoor denk ik dat de stubben maestosso de luxe een hele goede oplossing kan zijn. Ik zelf heb namelijk een PRE x arabische volbloed (weining schoft) en daar ligt hij echt perfect op. Ik zou als ik jou was gewoon even kijken of het wat is, ik waarschuw je alvast want er hangt namelijk wel een prijskaartje aan.

Tooske schreef:Ik heb een AB zadel bevalt super!
nou, dan heb ik wat vragen als je niet erg vind tenminste.. 
)mamendt schreef:Tooske schreef:Ik heb een AB zadel bevalt super!
Heee, fijn..iemand met ervaringnou, dan heb ik wat vragen als je niet erg vind tenminste..
Hoe is de kwaliteit vd zadels?
En hoe zit het met de service?...ik heb Arno aan de telefoon gehad en hij klonk vriendelijk maare..dat zegt natuurlijk niets....
Zijn de zadels zacht of hard, de zitting bedoel ik dan.....( mijn kont is verwend..)
Nou, ben benieuwd naar je ervaring..positief en natuurlijk ook de negatieve kanten ( als die er zijn)
Vala schreef:Arno is idd zwijgzaam maar wel heel kundig. Mijn ruin heeft achter artrose en maakt daardoor af en toe een minimale kortere pas. Arno zag dit en vroeg of dit altijd zo was of dat eht door het zadel kwam. Dat vind ik dus echt klasse dat hij dat zag en er op inspeelde. En ik heb liever een zwijgzaam rustig type dan zo'n babbelaar die je even wat aansmeert.
Leuk dat je ook een zadel besteld hebt. Welk model en welke kleur heb je gedaan?