Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Bij een ruitersportzaak heb je dan inderdaad de zekerheid dat je gewoon je geld terug krijgt. Maar weet iemand ook hoe dat gaat via marktplaats etc? Dan krijg je geen bonnetje of iets dergelijks. Hoe weet je zeker dat je het zadel weer terug mag brengen?
. AliesMeijer schreef:Ja daar ben ik dus ook wel bang voor.. Er zitten hier in de buurt aardig wat ruitersportzaken, dus ik zal eerst wel even informeren of ze daar ook 2de hands zadels verkopen. Volgens mij bij de divoza sowieso, dus daar gaan we vrijdag even kijken. Als ik dan het merk en de maten van dat ene zadel weet kunnen zij misschien ook adviseren welk zadel soortgelijk valt.
Mijn instructrice heeft er aardig wat verstand van. Precies op maat zal het zadel toch niet zijn, aangezien de paarden toch allebei wel wat anders zijn. In grote lijnen kan zij het denk ik prima beoordelen. Maar ik zal het nog even aan haar vragen, anders is een zadelpasser idd wel de beste optie.

AliesMeijer schreef:Bedankt voor je reactie. Bij een ruitersportzaak heb je dan inderdaad de zekerheid dat je gewoon je geld terug krijgt. Maar weet iemand ook hoe dat gaat via marktplaats etc? Dan krijg je geen bonnetje of iets dergelijks. Hoe weet je zeker dat je het zadel weer terug mag brengen?

.
. Als ik besluit wel via marktplaats oid te kopen zal ik dat zeker doen. Bedankt!