Ervaringen met Wintec Webbers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maxielover

Ervaringen met Wintec Webbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 00:18

Hoi,

ik was benieuwd naar hoe de ervaringen zijn met Wintec Webbers beugelriemen. Ik zit erover na te denken om deze te kopen en onder het zweetblad te dragen bij mijn nieuwe Kent en Masters zadel. Mijn vragen zijn, hoe rekvast zijn de beugelriemen en voel je ze als je ze onder het zweetblad draagt ? Ik wil ook graag weten welke het sterkst zijn qua rekbaarheid, kunststof of leer. Ik vroeg me ook af hoe de maten van de wintec webbers vallen, want je hebt 60cm, 70cm en 80cm. Ik heb nu zelf normale beugelriemen van 160cm en ik wil graag weten welke maat webbers daarmee vergelijkbaar is. Als iemand de leren variant in de goede maat (die weet ik dus nog niet maar ik denk 70cm of 80cm) te koop heeft in zwart (ik denk de leren variant) in goede staat, dan ben ik mss wel geinteresseerd. Verder ben ik gewoon benieuwd hoe jullie vinden dat ze bevallen.

Groetjes Anne-Sophie

Maxielover

Re: Ervaringen met Wintec Webbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 21:52

Niemand ?

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 14:04

Ik heb ze, werkt goed ik draag ze ook onder het zadel en voel je niks van. Geen idee welke maat ik heb, maar heb de (kunst)leren met suede achterkant, zijn soepel en rekken niet. Die echte kunstoffen, die hard zijn en als plastic voelen nooit gebruiken, die scheuren.

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 15:46

Hoi,

Ik had ze ook voor mijn Wintec zadel en droeg ze weleens onder het blad, maar ik vond dat altijd minder rijden.
Ongeacht of het nou Webbers zijn of niet.

Het is heel simpel qua maat, de helft van je huidige beugelriemen.
Ik had ook 80 cm, met lange benen (ik ben 1.74 m).

Mij zijn ze goed bevallen, geen last van rek en ze zijn naar mijn idee gewoon stevig.
Net hoe je er zelf mee omgaat.

Afbeelding
Ik spreek over deze Webbers en zij voelden totaal neit aan als plastic oid.

lesleygjof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 15:47

ik heb zo ook en ik vind ze superfijn rijden, en ook helemaal nier duur.