Hoe heet deze kleur bruin?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Hoe heet deze kleur bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 19:31

Heel leuk, bruin harnachement.. maar ik word gek van al die verschillende namen voor bruin ;)
Binnenkort komt mijn bruine massimo zadel, en ik wil graag een hoofdstel in een kleur die er mooi bij past.
Het zadel is net een tintje donkerder dan dit halster, maar een hoofdstel in dezelfde kleur als het halster zou ook best staan, het scheelt niet zo veel (ben helemaal weg van de kleur van dit halster ;) ).

Hoe noem je deze kleur? Volgensmij is havanna en negro donkerder en tobacco lichter, of niet?

(Mocht iemand een merk hoofdstel in deze kleur weten, dan hoor ik het ook graag natuurlijk :) ),

Afbeelding

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 00:01

Ik denk toch dat je met havanna/negro aardig in de buurt komt. Tabacco is het zeker niet. Marengo heeft mooie betaalbare hoofdstellen en dat moet je negro hebben. Ik heb hem toen via heja garderen besteld en toen ik eerst de verkeerde kleur kreeg, mocht ik hem gewoon terugsturen.

PS Leuk dat je weer een paard hebt! +:)+

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:27

London kan het dat zijn?
heb der geen verstand van maar weet wel dat dat ook een kleur bruin is

Ireen_

Re: Hoe heet deze kleur bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 11:40

nee london is het niet, dat is de kleur waar het halster mee onderlegd is ongeveer :)

Hoofdstellen van marengo had ik inderdaad gezien, die vind ik ook erg mooi!

M_D_H

Re: Hoe heet deze kleur bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:41

havanna zit bijna tegn het zwarte aan ;)