Ik ga even de situatie schetsen.
Wij zijn 5 mensen op 1 weide met allen te samen 10 paarden. 4 daarvan staan op mijn weide. Omdat we met zovelen zijn heeft de eigenaar van de wei een buitenpiste aangelegd enige tijd geleden. Ik sta op de achterste weide, de piste ligt naast de eerste weide. Naast de eerste weide staat een hengst.
Vroeger nam ik dus mijn merrie mee tot vooraan de piste, net buiten de piste begon ik dan met poetsen en zadelen. Maar de mensen van de hengst hebben een tijd geleden aangegeven dat ze dit niet graag hebben omdat hun hengst dan over de zeik geraakt...
Geen probleem. Ik heb al een groot stuk van mijn spullen naar achteren gezet (longeerspullen en borstels, zadels + kasten staan vooraan) maar ik vind het echt heel vervelend om steeds met mijn zadel van de ene kant van de wei naar de andere kant van de wei te sleuren, dus ik wil alles achteraan plaatsen.
Nu heb ik een hooi/strokot van 4m breed en 12m lang. Zo'n 8m daarvan gaan we gebruiken voor hooi/stro/houtkrullen/eten opslag. De overige 4 x 4m wil ik gebruiken als zadelkamer.
Hoe richt ik dit best in?
Kan ik zadels en hoofdstellen gewoon aan de muur hangen of is dit niet aan te raden wegens muizen, spinnen, stof etc? Ik heb leren hoofdstellen, 1 leren zadel en 2 wintecs dus geen leer.
Waar kan ik best wat hangen en wat is nu écht handig om in een zadelkamer te hebben!!!
Ik mag van mijn echtgenoot eens lekker luxe gaan doen, dus dat slaag ik niet af
De ruimte is niet winddicht, maar wel waterdicht. 
!
. Irritant