Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Biskwie schreef:Totaal niet. Ze worden vies uitgedraaid, gaan de bak in en de volgende keer worden ze zo weer ingedraaid. Ik gebruik dit setje nu al zolang ik concoursen rijdt, denk 15 jaar nu. Geen roest en ze zien er nog prima uit.

Kim14 schreef:Na gebruik in een kop Cola zetten, werkt serieus goed. Dit laat je ongeveer een dag staan, daarna borstel je ze af, droog je ze af en spray je ze in met vaseline spray. Mijn proppen zijn 2 jaar oud en roesten nog steeds niet hierdoor.
MelanieB schreef:Kim14 schreef:Na gebruik in een kop Cola zetten, werkt serieus goed. Dit laat je ongeveer een dag staan, daarna borstel je ze af, droog je ze af en spray je ze in met vaseline spray. Mijn proppen zijn 2 jaar oud en roesten nog steeds niet hierdoor.
Zie mezelf al op concour bekertje cola inschenken en stiften erin gooien.
Thuis wel geprobeerd maar werkt niet, heb dus maar gewoon een set goede tacx aangeschaft
MelanieB schreef:Biskwie schreef:Totaal niet. Ze worden vies uitgedraaid, gaan de bak in en de volgende keer worden ze zo weer ingedraaid. Ik gebruik dit setje nu al zolang ik concoursen rijdt, denk 15 jaar nu. Geen roest en ze zien er nog prima uit.
Hier idem, alleen gebruik ik mijne nu ong pas 2 jaar heel intensief, ook voor thuisgebruik.
Heb Tacx kalkoenen