Kiezen: een echt bontje of gel als seatsaver en waarom?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anouska15

Kiezen: een echt bontje of gel als seatsaver en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 20:12

Hallo allemaal,

Ik zoek een bontje of gel seatsaver voor op het zadel. Zon bontje lijkt me wel heerlijk zitten, maar aangezien ik bij de fysio loop voor rug en heup problemen en toch erg vaak last heb van me zitbotten in me bibs, weet ik het nog niet zo goed. Heeft iemand ervaringen of tips?
Ik hoor het wel.

Liefs anouska

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 10:26

Ik heb een gel seat saver te koop. Hij is als nieuw, amper gebruikt ivm aanschaf barefoot..
Hij zit heerlijk, lekker zacht en goed schokdempend..
Het voordeel van een gel setasaver vind ik dat je er zo een doekje overheen haalt als hij vies is, en een bontje moet je wassen..
Ook heb je met een bontje dat het in verloop van tijd wat op kan gaan proppen en pluizen..

[EA-TK-AP] seatsaver, pads (oa PK)

foxy80

Re: Kiezen: een echt bontje of gel als seatsaver en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:37

En ik hoor niks anders dan goede commentaar op onze seatsavers van Mattes. Worden nooit warmer dan je eigen bips, ademen, drogen bij zweten in een oogwenk en zijn te krijgen in alle kleuren van de regenboog.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:13

Ik heb laatst met een gel seat saver gereden, en moet toegeven, ik zat heerlijk! :)

Doughall_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:19

Wel even een uitgave, maar een absolute aanrader: de Heather Moffett seatbone saver. In Nederland o.a. te koop bij Green Distance: http://www.greendistance.nl/index.php?id=110 (is de tweede van boven)

Is van traagschuim, heb hem zelf aangeschaft wegens gekneusd stuitje, kan nu eindelijk weer rijden! :D

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:22

ik rijd altijd met gel seat saver, dit meer omdat er in het zadel wat licht beschadigingen zitten, maar ik moet zeggen je zit lekker vast en het is heel erg schok dempend!

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:00

Ik rijd eigenlijk altijd met een gel-seatsaver. Dan heb je nog wel het gevoel dat je in het zadel zit, en niet op een schaap :Y)