Ervaringen met de Heuvelhoeve + vraag op maat gemaakte zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Viootjuh

Ervaringen met de Heuvelhoeve + vraag op maat gemaakte zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 10:16

Sorry voor de wazige topictitel maar de titel kan nou eenmaal niet langer:

Volgende week donderdag komt de Heuvelhoeve diverse tweedehands zadels passen. Ondanks het om een zadel gaat die de geringe tijd tussen mijn huidige Rosner zadel (geen aanrader!!) en een op maat gemaakt zadel moet overbruggen, moet deze natuurlijk wel goed aangepast worden. Wie heeft ervaringen met de "paskunsten" van de Heuvelhoeve?

Tevens ga ik mij in de komende maanden oriënteren wat betreft een op maat gemaakt zadel. Ik dacht eigenlijk aan een Hulsebos zadel maar ik lees zulke negatieve berichten over deze zadelmaker. Ik ben benieuwd of jullie een aantal alternatieven weten?

gabyfedde

Re: Ervaringen met de Heuvelhoeve + vraag op maat gemaakte zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:21

Ik heb ervaring en helaas is deze verre van positief. Pony heeft rugblessure overgehouden doordat het 'perfect passende' zadel helemaal niet bleek te passen (ik had er toen zelf nog geen kijk op, dus dan geloof je alles wat zo'n 'expert' zegt).

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 10:25

mm dat klinkt zeker niet positief!

Nog een aanvullende vraagje: ik zou ook graag willen weten of er nog meer zadelpassers zijn die tevens ook aan tweedehands zadels doen en waar jullie goede ervaringen mee hebben!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:49

Ik heb hier (nog) geen ervaring mee, maar je zou eens kunnen kijken op www.zadelatelier.nl. Hier kun je ook een tweedehands zadel nemen en deze later inruilen voor een op maat gemaakt zadel. Zodra mijn ijsco oud genoeg is wil ik het hier gaan proberen :j

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 12:45

Dankjewel voor de tip ik ga ernaar kijken!

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 12:48