Rossner Amerika dressuurzadel, waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CoronaLime

Rossner Amerika dressuurzadel, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 11:21

Aangezien ik nog een nieuw zadel nodig heb voor mijn haflingerdame en ik de rossner zadels erg mooi en lekker vind zitten, zou ik graag een Rossner Amerika zadel willen in het bruin. Ik hoor er eigenlijk altijd wel positieve verhalen over, zeker voor de prijsklasse waar ze in zitten.

Nu is er 1 probleem. Ik wil absoluut niet naar de divoza zadelpasserij. De pony van een stalgenootje hebben ze helemaal scheef opgemeten en ik hoor er verder ook erg veel negatieve dingen over. Dat word hem dus niet!

Nu vroeg ik mij af, waar verkopen ze nog meer rossner zadels? Het liefst in het noorden/midden van het land, overijssel/drenthe/friesland zegmaar.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt, Linda

Anoniem

Re: Rossner Amerika dressuurzadel, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 11:23

volgensmij alleen bij divoza omdat het hun huismerk is :)

Ik heb overigens wel goede ervaringen daar met het passen! Zadel ligt perfect op mijn bijrijdhaflinger. Je kan altijd met het zadel nog naar een zadelmaker gaan om het te laten controleren.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 11:24

Alleen bij Divoza, het is namelijk Divoza's eigen merk. (Net zoals je AH-Huismerk ook niet bij de C1000 kan halen ;) ).

Mijn ervaring met het passen is ook positief. Maar je kan hem idd ook aanschaffen en later laten aanpassen door een zadelmaker naar keus ;)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-10 11:54

Dat is misschien ook wel een goeie optie, maar dan vervalt wel alle garantie dacht ik. Hm nouja, word nog maar eens goed nadenken!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:35

nieuwe zadels kun je inderdaad alleen bij divoza krijgen.
maar soms hebben andere winkels ze liggen van 2e hands.
als 2e hands een optie is, moet je gewoon ff wat winkels bellen en vragen of ze heeeeel toevallig wat hebben liggen.

succes met je zoektocht

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:13

Of kijk op Bokt rond of op Marktplaats voor een tweedehands ;)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 12:25

Dankjullie wel voor de tips!

Woensdag ochtend gaan we daar passen, en als ik het niet helemaal vertrouw laten we er gewoon onze eigen zadelmaker naar kijken, denk dat het dan wel goed komt!