kussen van WOW zadel stuk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tinkaforever

kussen van WOW zadel stuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 18:21

Vandaag heb ik tijdens het invetten van mijn zadel opgemerkt dat 1 van de 2 kussens van mijn WOW zadel toch echt wel een heel stuk platter is dan het andere.
Mijn zadel is in mei nog aangepast, toen waren beide kussens evenveel opgepompt. Nu is het achtercompartiment linker kussen toch echt een heel stuk dunner geworden.
Ik vet mijn zadel wekelijks in op zaterdag, maar vorige week heb ik er nog niets van gemerkt. Dus ik vermoed dat het deze week moet gebeurd zijn.

Ik heb morgen ook wedstrijd en zou dus met dit zadel moeten rijden. Ik kan de wedstrijd niet afzeggen omdat ik ook 8tal mee moet rijden, en ze anders 1 persoon te kort gaan komen.
Zou het veel kwaad kunnen om morgen nog te rijden met mijn zadel.

Mijn zadel wordt pas binnen 1,5 week gemaakt. Wegens omstandigheden kan het helaas niet vroeger. Dus tot dan gaat paardlief maar wat longeerwerk te doen krijgen.
Dus buiten morgen zal ik niet meer met dit zadel rijden.

Heeft er iemand nog al ervaringen met dit probleem ? Of dit al meegemaakt?

Nikka

Re: kussen van WOW zadel stuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 18:26

Ik heb ook ooit een keer een lekke luchtblaas gehad van mijn flair. Is toen gemaakt. Kostte wel wat, maar erna geen probleem meer gehad.

Tody

Re: kussen van WOW zadel stuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 20:58

Niet gaan rijden met een zadel waarvan je weet dat het scheef is. De rug van je paard/pony is meer waard dan één wedstrijd. Als je problemen krijgt met z'n rug, ben je een heel eind verder van huis. Een kostbare en langdurige zaak. Niet starten dus, is mijn advies!