27 augustus gaan mijn vriend en ik trouwen. Mijn paard speelt ook een rol tijdens onze trouwdag en ik had een dikke 3 weken terug een nieuw hoofdstel besteld voor haar bij ruitersport zaak Pas de Deux. Ze hadden daar aangegeven dat de bestelling tussen de 1 en 6 weken zou kosten, dus dat zou precies kunnen. In de hoop ook dat het hoofdstel iets eerder zou aankomen. Dit is een Cavallo hoofdstel wat je helemaal zelf kon samenstellen (welke kleur onderlegd, blinde sluitingen etc). Nu heeft Pas de Deux doorgekregen dat het hoofdstel pas in September geleverd kan worden, zelfs na 2x telefonisch contact met Cavallo.
Ik ben dus helemaal sip en sneu!!
Ik heb zojuist zelf ook nog gemaild naar Cavallo, maar misschien zit hier nog iemand die weet hoe ik nog meer in contact kan komen met Cavallo om ze op het hart te drukken dat ik het hoofdstel toch wel heel graag voor de trouwerij wil ontvangen, ik zou het echt eeuwig zonde vinden dat hij te laat zou aankomen (en dus niet met onze fotoshoot mee kan en dus niet voor de rest van ons leven prachtig in ons trouwboek prijkt).