welke beugelriemen aan een WOW met enkelvoudig zweetblad

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

welke beugelriemen aan een WOW met enkelvoudig zweetblad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 10:29

Ik heb momenteel Stubben dressuurbeugelriemen eraan hangen, maar omdat deze heel zacht zijn, rekken en slijten ze sneller. Ik zoek dus nu stevigere beugelriemen, die ik eraan kan hangen.
Ik zoek geen kunstof dingen.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:08

Ik moet zeggen dat, ondanks dat er over de kwaliteit nogal werd geklaagd, en ik enorme wiebelbenen heb, mijn Wow beugelriemen er nog prima uitzien na anderhalf jaar gebruik :)

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:08

@Aadautist, beetje verdwaald op bokt?

@Esther28, er bestaan ook dressuurbeugelriemen met een nylon kern, die rekken dus niet uit (heb toevallig een setje te koop van Kentaur, als je interesse hebt hoor ik het wel!)

Bestaan de webbers van wintec niet in het leer? (aangezien de zadels van Wintec/Bates ook in leren uitvoering gemaakt wordt). Anders is dat misschien een optie.

Bettine

Re: welke beugelriemen aan een WOW met enkelvoudig zweetblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:05

Ik heb nu de webbers van Wintec aan mijn WOW, en vind ze opzich best heel fijn :j
Ze rekken niet zo uit als de Stübbens en slijten veel minder snel.

Die van Stübben waren bij mij na 1,5 jaar echt helemaal op.
De Stübbens heb je ook met nylon binnenkant, die rekken minder op. Maar slijten nog net zo hard.

Enige nadeel van de Webbers is dat ze vrij 'dun' zijn. Je schuift ze dus heel makkelijk op de beugelhaken. Iets té makkelijk zelfs, want ze vliegen er ook wel erg makkelijk weer af :=

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 17:34

Rieja schreef:
@Aadautist, beetje verdwaald op bokt?

@Esther28, er bestaan ook dressuurbeugelriemen met een nylon kern, die rekken dus niet uit (heb toevallig een setje te koop van Kentaur, als je interesse hebt hoor ik het wel!)

Bestaan de webbers van wintec niet in het leer? (aangezien de zadels van Wintec/Bates ook in leren uitvoering gemaakt wordt). Anders is dat misschien een optie.

Aadautist :o? ik zie geen reactie van die persoon?

Heb je voor mij wat meer info over je kentauers?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 17:38

prestige heeft ook mooie enkele non-stretch beugelriemen, die slijten niet snel vind ik...

Marlou_

Re: welke beugelriemen aan een WOW met enkelvoudig zweetblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 17:42

heb mijn stubben beugelriemen toch ook al een redelijke tijd aan mijn wow zitten. Ik zie nog geen slijtage sporen :n Ik zal wel geluk hebben met mijn paar :P

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 17:45

ik heb ook m'n stubbens er nog aan zitten, omdat ik de prestiges minder mooi vind passen qua kleur, maar die lijken wel wat steviger (stubben in ook nog wel heel bij mij trouwens)

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:22

@Esther: ers tond een reactie van iemand die over World of Warcraft ging, maar een mod zal het inmiddels wel verwijderd hebben ;)

Zal je even een pb sturen!