Ik ben op zoek naar een kinkettingbeschermer. Nu zag ik op diverse site dat er ook versies van rubber zijn. werken deze net zo goed als die met gel? Welk materiaal heeft bij jullie de voorkeur?
de beschermer is bedoeld voor om de kinketting van mn bitloze hoofdstel. En moet dus breed genoeg zijn, zodat ook de riempjes er in kunnen.
Staat gewoon als kinketting- of aansnoerneusriembontje op de site, bij hoofdstellen en ook bij de halsters Gebruik even de zoekfunctie anders, gaat sneller
foxy80
Geplaatst: 09-08-10 11:33
Max_ schreef:
Ik zou het uitproberen als ik jou was, maar leer lijkt me altijd het beste. Bont wordt zo warm eronder met warm weer.
Het is een natuurproduct en dat ademt. Onder neopreen of leer kan de warmte zeker niet weg, wordt nog warmer
Zooist
Geplaatst: 09-08-10 11:33
Had het al gevonden! Maar ik kan me niet voorstellen dat dat fijn is hoor
Wellicht voor paarden die heel snel stuk zijn daar, maar dan zou ik gewoon maar met trens blijven rijden.
Van afstand lijkt het net een sik
foxy80
Geplaatst: 09-08-10 11:34
Je moet hem ook niet per sé in het naturel nemen, en in het echt vallen ze dunner, die voorbeeldfoto is wel extreem ja.
wol vind ik gewoon niet mooi, dus dat valt af. ik heb nu van die rubberen besteld, probeer die gewoon uit en als t niets is ga ik denk ik voor die met alfa gel
Arabian1997
Geplaatst: 09-08-10 15:57
neopreen en bont zijn iedeaal vind ik. neopreen vormt lekker mee en bont is lekker zacht. nu rijd ik met bont omdat de neopreen kapot ging. die van bont heb ik nu al 2 jaar de neopreen had ik een jaar, maar was wel fijn. bont gaat minder snel kapot