troi schreef:Even gegoogled en kwam een nieuwprijs voor een garland tegen van 1400 (maar geen idee of dat een instap of topmodel binnen deze lijn is) Tja, voor zever je via i-net kan beoordelen EN ik als leek er wat van kan zeggen.. Ik vindt hem er super goed uitzien dus gok dat je zo tussen de 800-1000 zit.
Ben heel benieuwd wat de mensen met meer verstand van deze zaken dan ik er van vinden..
Wat betreft zadel passen nog even een tip, dat is bij westernzadels vrij ingewikkeld dus zoek een goede western zadel passer (dus niet iemand die in engelse zadels doet of een vriendin of zoiets) je kunt bij een niet passend zadel grote rugproblemen krijgen bij je paard.
Ik vind de prijs die jij noemt veel te hoog. Ik heb momenteel een 2j oude Westwood Platinum te koop, dat is dus de luxe uitvoering, in super staat. Die krijg ik nog niet verkocht voor 1300 euro of zelfs minder.... 0,0 interesse voor. Dus ik zou voor dit zadel zeker geen 1000 euro geven, daarvoor kun je al heel wat anders kopen.
Ik schat dit zadel zoals op de foto zo rond de 500-600 euro. Nieuwprijs denk ik iets van 1000-1200 euro.