Mijn zadel past niet meer, dus verkoop ik hem.
Maar wat zou ik moeten vragen?
Dit is het zadel:
http://link.marktplaats.nl/362860338
NP bij Divoza is 735

groetjes bumper.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

knollentuin schreef:Schangah schreef:hoe oud is het zadel. Heeft wel een ontzettend smal kussenkanaal.
is het verkeerd opgevuld? lijkt helemaal dichtgestopt,lijkt me niet goed voor een rug...

bumper schreef:Zou ik dit zadel kunnen omruilen tegen een Wintec 500 dressuur (de nieuwe) zonder bij te betalen?
Sizzle schreef:bumper schreef:Zou ik dit zadel kunnen omruilen tegen een Wintec 500 dressuur (de nieuwe) zonder bij te betalen?
Divoza neemt Rossner tweedehandszadels bijna altijd terug evt met korting op een nieuw zadel. Ik zou dus even vragen wat zij je kunnen bieden. Scheelt je wellicht een hoop gedoe. Op hun website hebben ze ook een hele stapel Rossner 2e hands zadels in de aanbieding en daarom zal je het niet zo makkelijk via marktplaats kwijt raken.
Het zadel is inderdaad raar gevuld lijkt het, maar als je dat zelf moet laten vervangen gaat het je meer kosten dan het opbrengt. Dan liever de prijs wat laten zakken.

)