Hoeveel vragen voor dit zadel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Hoeveel vragen voor dit zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 18:53

lesleygjof

Re: Hoeveel vragen voor dit zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 18:59

ik denk 400, ziet er best netjes uit

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 19:55

€ 350,- à € 400,- zou ik als vraagprijs doen. :j

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:07

hoe oud is het zadel. Heeft wel een ontzettend smal kussenkanaal.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 22:55

volgens mij van 2006 :)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:58

Schangah schreef:

is het verkeerd opgevuld? lijkt helemaal dichtgestopt,lijkt me niet goed voor een rug...

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 23:01

knollentuin schreef:
Schangah schreef:

is het verkeerd opgevuld? lijkt helemaal dichtgestopt,lijkt me niet goed voor een rug...

Idd, de zadelmaker hier neemt het niet zo nouw en ik kan het niet meer terug draaien :\
ik denk dat ik hem daar het beste kan omruilen of ergens anders opnieuw laten opvullen :D
Er zit toch wel wat tussen de kussens, maar niet zoveel als voor het opvullen

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 23:04

een andere zadelmaker je zadel opnieuw laten vullen lijkt mij.gewoon de oude eruit en weer vorm in het zadel krijgen dan is het ws ook beter verkoopbaar

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 23:06

Ik zou eens kijken hier in de buurt of er een goede ZM is...
Zouden daarom mensen niet reageren? Door het smalle kussenkanaal?

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:11

Ik zelf zou dit niet kopen maar je hebt altijd wel mensen die nergens naar kijken. Kussen mogen nooit op de wervel kolom komen! Wanneer heb je het laten opvullen. Lijkt mij dat dit een klacht is en dat deze zadelmaker slecht werk heeft geleverd. Reclameren lijkt mij, als het nog niet zo lang geleden is.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 11:41

Het is al een maand of 2 geleden...
Het zadel was te breed, dus lieten we hem opvullen zodat hij was hoger zou te komen liggen ;)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:15

ja en daar is het mis gegaan,het had nooit zover naar binnen toe opgevuld mogen worden nu gaat het tegen de wervelkolom klemmen en drukken en zal je met rijden moeite krijgen met wendingen en buiging. dit is een geval van een niet passend zadel passend proberen te maken en er een pijn-en blessure veroorzakend zadel aan over houden. ik zou terug naar deze zadel maker en zeggen dat dit niet goed is.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 12:33

Gelukkig heb ik nog een ander zadel in de kast liggen, dus daar kan ik nog wel tot die tijd mee rijden.
De zadelmaker is geweest, zij dat het goed paste maar mijn pony liep er onregelmatig onder.
Als ik het zadel 2x erop heb liggen, drukt hij ook zijn rug weg als ik aan zijn rug voel en hij loopt er ook niet meer lekker onder.
De zadelmaker zij ook dat het zadel te hard voor hem was, dus kan ik hem omruilen tegen een wintec.
maandag ga ik erheen om te kijken hoeveel ik dan zou moeten bij betalen, want hier in de buurt is geen goede zadelmaker en zo krijg ik het zadel niet verkocht...
Zou ik dit zadel kunnen omruilen tegen een Wintec 500 dressuur (de nieuwe) zonder bij te betalen?

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:36

dat bevestigd wel het verhaal dat het te dicht op de wervelkolom ligt he/ ik zou echt dringend die zadelmaker erop aanspreken dat je paard er niet goed onder loopt en het dus niet kan passen...ventueel met verslagje veearts erbij.

enne ik heb geen zadelwinkeltje dus op die vraag van ruilen kan ik je geen antwoord geven ;)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 12:50

idd...
Ben al heel vaak terug geweest maar hij blijft erbij dat het goed is opgevult :\
Ik rijd er ook niet meer mee sinds het opvullen.
morgen ga ik naar de zadelmaker en probeer ik het te ruilen, ik houw jullie op de hoogte :D

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:56

bumper schreef:
Zou ik dit zadel kunnen omruilen tegen een Wintec 500 dressuur (de nieuwe) zonder bij te betalen?

Divoza neemt Rossner tweedehandszadels bijna altijd terug evt met korting op een nieuw zadel. Ik zou dus even vragen wat zij je kunnen bieden. Scheelt je wellicht een hoop gedoe. Op hun website hebben ze ook een hele stapel Rossner 2e hands zadels in de aanbieding en daarom zal je het niet zo makkelijk via marktplaats kwijt raken.
Het zadel is inderdaad raar gevuld lijkt het, maar als je dat zelf moet laten vervangen gaat het je meer kosten dan het opbrengt. Dan liever de prijs wat laten zakken.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-10 10:41

Sizzle schreef:
bumper schreef:

Divoza neemt Rossner tweedehandszadels bijna altijd terug evt met korting op een nieuw zadel. Ik zou dus even vragen wat zij je kunnen bieden. Scheelt je wellicht een hoop gedoe. Op hun website hebben ze ook een hele stapel Rossner 2e hands zadels in de aanbieding en daarom zal je het niet zo makkelijk via marktplaats kwijt raken.
Het zadel is inderdaad raar gevuld lijkt het, maar als je dat zelf moet laten vervangen gaat het je meer kosten dan het opbrengt. Dan liever de prijs wat laten zakken.

Een rossnerzadel ligt niet goed op mijn pony, het model ligt niet goed, dus daarom wil ik een wintec en als ik 18 ben wil ik graag over naar paarden en dan kan ik een wintec waarscheinlijk nog gebruiken ;)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 13:38

Gister naar de zadelmaker geweest, en ik kan het inruilen tegen een bij-betaling van 125 :D
Er hebben nu ook 2 mensen gereageert en als ik daar maandag niks van hoor dat word het zadel ingerolen :)

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 17:39

(het is ingeruild ;) )

misschien kun je het sowiezo beter inruilen, om mensen die het evt willen kopen een hoop ellende te besparen als het zo raar is opgevuld, óf er goed bijvertellen dat ze waarschijnlijk de hele vuling eruit moeten laten halen (tussen de 100 en 150 euro)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 19:31