Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bloesami schreef:Wat dacht je van deze?Deze vind ik zelf erg sjiek
Deze is volgens mij wel dik.
Deze straalt toch iets uit wat ik wel mooi vind, het heel alleen wel vierkantjes/ruitjes...![]()
Anoniem schreef:bloesami schreef:Wat dacht je van deze?Deze vind ik zelf erg sjiek
Deze straalt toch iets uit wat ik wel mooi vind, het heel alleen wel vierkantjes/ruitjes...![]()
Met vierkantjes bedoelde ik dit dekje. Die BR event is die een kwalitatief een beetje goed? In de zin van slijten?
bumper schreef:Anoniem schreef:
Met vierkantjes bedoelde ik dit dekje. Die BR event is die een kwalitatief een beetje goed? In de zin van slijten?
Ik heb de rode en de groene al best lang, en die doet het nog goed, je ziet natuurlijk wel dat ze gebruikt zijn, maar gaan niet pluizen etc.
ik zal maandag even langs de EJ gaan eens kijken wat ze hebben
xNOUSS schreef:Ik ben tevreden over de BR event. Slijten gebeurt met alle dekjes op den duur natuurlijk. Maar deze niet meer dan andere dekjes.
Ze zijn geloof ik ook niet zo duur, rond de 20 euro
2005 schreef:Ik vind de Pk pads prettig, zijn dunner dan andere pads. Stubben heeft ook heel fijne dekjes, maar dat ligt boven je budget.
Anoniem schreef:xNOUSS schreef:Ik ben tevreden over de BR event. Slijten gebeurt met alle dekjes op den duur natuurlijk. Maar deze niet meer dan andere dekjes.
Ze zijn geloof ik ook niet zo duur, rond de 20 euro
Alles slijt idd. Maar sommige zijn heel snel kapot en andere zien er naar 3 jaar nog goed uit(bijv. mijn dekje van global) Maar ik zal even kijken naar die van BR

listiglistje schreef:Sectolin dekjes![]()
http://hypostore.nl/catalogsearch/resul ... n+Zadeldek
Ik zie dat je in Eindhoven woont, ik had de mijne laatst bij CVS gekocht voor € 24,95!
Iedereen vraagt aan mij wat voor (merk) dekje dat het is en waar ik hem vandaan heb![]()
Hij ligt erg goed qua pasvorm en blijft erg mooi in de was!
Zeer exclusief voor een heel zacht prijsje!
bloesami schreef:Wat dacht je van deze?Deze vind ik zelf erg sjiek