weet niet of het hier goed staat zo niet kan het verplaatst worden.
ik heb een zadel dat ik graag wil verkopen.
het is een pagony 17,5 inch zadel maar nu staat er onder de pagony nog wat anders wat helaas niet meer leesbaar is alleen de laatste 2 letters nog en dat eindigt op (volgens mij) wt.
nu weet ik dat er meer merken zijn van pagony zoals de diamant maar wat kan dit zadel zijn was even nieuwschierig ernaar.
hoop dat het een beetje duidelijk is want heb een beetje haast hihi oh ja heb al even op internet gezocht maar ik kon niks vinden ben ook niet zo handig in dat soort dingen.
gr
Laatst bijgewerkt door marianne18 op 23-07-10 13:13, in het totaal 2 keer bewerkt
Is het niet de diamont? Die had ik ook, fijn zadel met diepe zit en dikke kniewrongen...
marianne18
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-10 13:05
Ik weet het niet het is inderdaad een fijn zadel met dikke kniewrongen en lekker zit.
zal nog een even beter kijken en heb inderdaad al foto's van de diamant gezien maar zal even voor de duidelijkheid een foto maken en even hier in het topic plaatsen misschien zie je welke van pagony het is. oh ene het is echt een wt op het einde en volgens mij is de eerst letter een R