Vanmiddag heb ik een nieuwe vliegenfrontriem van harry's horse gekocht. Nou zit er aan deze vliegenfrontriem een soort van keelriem die er waarschijnlijk voor moet zorgen dat de frontriem aan de nek blijft hangen als de klittenbandjes losschieten. Achteraf heb ik toch een beetje mijn bedenkingen bij dit riempje en wil ik graag jullie mening / ervaringen horen. Dus bij deze....
ik vind het een onding, ken enkele mensen die het gekocht hebben, keelriem was meestal veel te groot, frontriem te klein en hing meer onder de hals dan op z'n plaats
Konstantine
Geplaatst: 23-07-10 12:25
petitparis schreef:
ik vind het een onding, ken enkele mensen die het gekocht hebben, keelriem was meestal veel te groot, frontriem te klein en hing meer onder de hals dan op z'n plaats
Deze ervaring had ik ook, heb dan ook al snel dat keelriempje eraf gesloopt om hem "gewoon" te gebruiken
Ik heb het keelriempje er ook afgesloopt omdat mijn pony dat ding steeds afkreeg... Maar nu blijkt dat hij zijn halster ook afkrijgt Vanmiddag dus maar eens proberen met een vliegenkap
Bzoem
Geplaatst: 23-07-10 12:28
Keelriempje is niet te verstellen dan? Dus je doet hem ook zo over het hoofd?.. Dan moet ik er miss toch over na denken. Een tweede blik en ik denk eigenlijk ook dat ie snel gesloopt wordt met schuren etc.
Apocalatch
Geplaatst: 23-07-10 13:27
Ik heb hem ook gehad, maar het beviel me niet. De keelriem was te groot en met één slinger had mijn paard hem al af gegooid. Ik heb het keelriempje en het riempje tussen de oren eraf gesloopt en gebruik hem nu gewoon aan een halster.
Ik heb hem ook gehad, maar op een avond zag ik dat het gaatje van de keelriem uitgescheurd was (nouja, meer opgerekt zeg maar) Wat er gebeurd was weet ik niet, maar vond het een eng idee dat ze ergens achter had gehangen, en dat ding niet kapot gegaan was.. nee deze dingen vind ik niks dus
Ik had hem ook, toen ik hem om deed zat het al raar, zat voor geen meter! naja toch maar laten zitten, volgende dag was die af, toen alles er maar afgeknipt en om mn halster gedaan (d.m.v het klitteband). Maarja toen kreeg ze kale plekjes van het halster, dus nu maar zo'n masker gehaald, ideaal!