Is het bitloos hoofdstel van Antilope van goede kwaliteit en hebben ze een site? En zijn ze goedkoper te vinden dan hier? En ik neem aan dat dit kruiselings is toch?
Ik heb ze meestal voor 70 euro zien staan dacht ik. Of 55 euro. Volgensmij zijn ze niet goedkoper dan van de site die je zelf aangeeft. Dan zal je toch 2e hands is moeten zoeken.
Ja, ik heb er ook nog geeneen gezien die goedkoper was... Die van harry's horse en global zijn ook allebei 50 euro, maar ik heb wel een hele tijd gezocht. Niets goedkoper...
ElanFR
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-10 10:04
Pips schreef:
Ja, ik heb er ook nog geeneen gezien die goedkoper was... Die van harry's horse en global zijn ook allebei 50 euro, maar ik heb wel een hele tijd gezocht. Niets goedkoper...
Die van HH is maar €40,- maar volgensmij is dat kwaliteit 0,00%
Als je de zoekfunctie gebruikt kom je volgens mij wel ervaringen tegen met dit hoofdstel. Ik heb er laatst eentje tweedehands gekocht en nadat ik hem een keer goed in de olie had gezet is het leer gewoon fijn. Niet te vergelijken met Stübben oid, maar wel een nette kwaliteit voor die prijs. Het is idd een kaakgekruisd systeem.
marjonneke
Geplaatst: 25-07-10 13:09
Ik heb deze antilope gekocht voor €42,00, bij een plaatselijk ruitershopje. Maar volgens mij was dat echt heel goedkoop! Het leer was vrij hard en stijf, maar een nachtje in de olie deed wonderen! Nu is hij echt super!
Wel grappig, die ruitershop heeft ook een webshop. Daar staat hij nu ook op.. Maar dan voor €69,00 euro! Lucky me!!!!
Denk dus niet dat je hem veel goedkoper kunt vinden. Hele nette prijs!
Edit: Oh, ik moet er wel even bijzeggen: Voor die 69 euro heb je er wel teugels bij. Ik had hem zonder.