Wie heeft een Knight Rider Sergeant ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xEliine

Wie heeft een Knight Rider Sergeant ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 22:26

Hoi,
Ik ben op zoek naar een nieuw zadel in de kleur bruin. Nu is mijn oog gevallen op de Knight Rider Sergeant maar dan in de kleur Oak.
Zijn er mensen die deze kleur zadel hebben? Vind er namelijk niet echt veel foto's van op internet maar ik zou toch wel eens de kleur beter willen zien. In de ruitershop hebben ze de kleur Oak niet in dit zadel (kunnen enkel bestellen).
Ook andere ervaringen met het zadel mogen natuurlijk vermeld worden... bv. hoe het zit enzo..

jippiejee

Re: Wie heeft een Knight Rider Sergeant ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 12:57

Ik heb het eens gepast op mijn pony. (paste helaas niet omdat de boom te breed was). Verder zit het wel heerlijk. Je benen liggen er fijn in...

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 10:32

Konik schreef:
Ik heb het eens gepast op mijn pony. (paste helaas niet omdat de boom te breed was). Verder zit het wel heerlijk. Je benen liggen er fijn in...

Heb er in de winkel ook even opgezeten maar hij heeft toch niet echt een diepe zit, dat vind ik echt jammer want ik zit niet zo vast in het zadel. Heb je hem in het bruin gezien of zwart?

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:36

Ik heb de sergeant, staat nu te koop. Het zadel heeft een halfdiepe zit, maar je zit er wel goed stevig in. Je kan er prima dressuur mee rijden en netjes rechtop zitten.

jippiejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 10:44

xEliine schreef:
Konik schreef:

Heb er in de winkel ook even opgezeten maar hij heeft toch niet echt een diepe zit, dat vind ik echt jammer want ik zit niet zo vast in het zadel. Heb je hem in het bruin gezien of zwart?

Ik heb hem in het zwart gezien.
Ik houd ook erg van een diepe zit, maar toch zat het wel stevig. Helaas was de boom te breed dus drukte het van voren en ging het kiepen... Dat was dus niet zo stevig :D .