omdat ik het nu op internet niet kan vinden en de winkels dicht zijn ik heb een kast voor me spullen maar wil me zadel er ook in hebben nu is mijn vraag wat is de lengte maat van een standaart zadel steun anders moet ik het anders oplossen in me kast....
Ik heb wel een idee hoe je het op kan lossen. Je kan dit doen door hem dwart is je kast te hangen. Dan moet je alleen wel een brede kast hebben. Ook is het dan geen probleem dat je kast maar 50 cm diep is.
als je genoeg ruimte overlaat aan de bovenkant dan moet dat wel lukken.. (en natuurlijk aan de onderkant) en idd een zadelhoes en even controleren of de zweetbladen netjes recht hangen
Evelyne79
Geplaatst: 19-07-10 18:37
dan denk ik dat een zadelhoes inderdaad niet verkeerd is. mijn kast is 60 cm breed en 60 cm diep. ik heb een stubben scout die er maar net in past qua breedte. ik zou die dus niet op kunnen bergen in een kast van 50 diep als ik m dwars op zou willen hangen. ik heb nu al altijd de hoes eromheen om zo beschadiging te voorkomen, ik moet mijn zadelbladen al een beetje omlaag drukken om het zadel erin te hangen. nou heb ik wel een breed zadel aangezien de tinker die ik rijd behoorlijk breed is, dus dat zal natuurlijk wel schelen
Daiwa
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-10 18:48
ik heb een fjord dus me zadel is ook breed ik heb er een goede hoes omheen zitten en hou hem nu al 5 jaar netjes nu gaat ik van stal veranderen en daar krijg ik een kast die maar 50 diep is helaas kast is rond de 80 breed dus gaat ik ff met vriendlief over hebben om mischien iets te maken zodat ik een steun in en uit kan draaien zoals bij trailers