Wat is nu een kwalitatief goed bruin stang en trenshoofdstel?
Wat zijn jullie ervaringen?
Wat is de prijs-kwaliteitverhouding?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
prijs gok ik vanaf 300,- A kwaliteit !!
Zooist schreef:De kwaliteit van de Vantiago van ooteman? Is dat wat? Ik heb begrepen dat het heel erg tegen valt.
Zooist schreef:Van dobert heb ik een zwart hoofdstel wat mooi is en blijft maar de kleur van het leer wordt snel vaal. Bij bruin valt dat nog meer op denk ik

Zooist schreef:Ik heb hem geplakt in mijn vorige post...de linkListigliesje, ben benieuwd naar de prestige?

xafir schreef:is best moeilijk ik heb een jps is niet duur en ik ben er blij mee maar die heb jij toch ook?
verder heb ik nog een bruin schockemohle stang en trens hoofdstel was 199 euro ( kwam bij de ruiterboulevard vandaan)
. Maar heb Zoo ook nog. Die past echt de JPS niet.
anders komt ook Döbert in de buurt. Wat duurder, maar je hebt er zoveel meer plezier van. Echt doen
jaba26 schreef:Passier is verreweg de fijnsteanders komt ook Döbert in de buurt. Wat duurder, maar je hebt er zoveel meer plezier van. Echt doen
Passier heeft bijv. de Boston van ruim 800 euro, maar ook de Libra van 200. (overigens ook in het bruin dacht ik). Dat is ook al een heel fijn hoofdstel