Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yvet_90 schreef:Ik heb een zeer onduidelijke vraag, maar toch hoop ik dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Ik ben op zoek naar iets waardoor de teugels als het ware aan het zadel bevestigd zijn. Ik zal even duidelijker uitleggen wat ik bedoel.
Iets wat er voor zorgt dat als je er vanaf valt dat de teugels aan het zadel vast zitten. Dat het paard er niet in kan gaan staan als het ware..
Ik weet dat het heel onduidelijk is, maar ik heb het meerdere keren gezien en ik zou graag willen weten hoe het heet en waar ik het kan kopen.
Alvast bedankt!
smokey17 schreef:Yvet_90 schreef:Ik heb een zeer onduidelijke vraag, maar toch hoop ik dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Ik ben op zoek naar iets waardoor de teugels als het ware aan het zadel bevestigd zijn. Ik zal even duidelijker uitleggen wat ik bedoel.
Iets wat er voor zorgt dat als je er vanaf valt dat de teugels aan het zadel vast zitten. Dat het paard er niet in kan gaan staan als het ware..
Ik weet dat het heel onduidelijk is, maar ik heb het meerdere keren gezien en ik zou graag willen weten hoe het heet en waar ik het kan kopen.
Alvast bedankt!
O dat ken ik! Dat heb ik een poosje gebruikt...vond het alleen heel irritant...als ik jeuk had en reed met los teugeltje kon ik mijn neus niet krabben![]()
Ik heb hem destijd bij divoza gekocht....*gaat zoeken*
) haha.. ik zal eens kijken op teugelclib en teugel safe.. Bedankt...
c_alsemgeest schreef:smokey17 schreef:O dat ken ik! Dat heb ik een poosje gebruikt...vond het alleen heel irritant...als ik jeuk had en reed met los teugeltje kon ik mijn neus niet krabben
zitten jouw handen vast aan de teugels dan?
pmarena schreef:Dat jullie dat fijn vinden joh , ik vind het wel fijn om als ik val , de teugel nog in mijn hand te hebben met het paard eraan vast , zodat ik die niet bij 1 of andere auto van een motorkap hoef te schrapen