Losse bontvoering springsingel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lappie_Lap

Losse bontvoering springsingel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 21:42

Ik ben nu al een poosje het internet aan het afspeuren, maar kan alleen complete singels met voering vinden.

Bestaan er ook losse bontvoeringen voor springsingels?
Zo ja, kan iemand me dan ook vertellen waar? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:17

Ik heb er ook naar gezocht en niet gevonden. Van sommige merken heb je ze wel (BR) Maar dan moet je ook die singel hebben. Anders past de vorm niet. Dus ik denk dat ze niet bestaan...

Ik heb toen ook een topic geopend maar daar kreeg ik ook geen antwoorden. Heb uiteindelijk een andere singel gekocht

[HAR] Singelbontje voor springsingel?

vencedor

Re: Losse bontvoering springsingel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 08:23

Ik heb een singel waar ik het bont af kan halen om te wassen ets. Zit vast met klitteband, weet niet of je dat bedoeld? anders kan ik even voor het merk kijken :)

Lappie_Lap

Re: Losse bontvoering springsingel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 12:15

Ik weet idd dat die van BR bestaat, die zit met klitteband vast. Maar dan moet je de hele singel er ook bij kopen en dat is niet mijn bedoeling :o

Snap niet dat er niet losse bontjes (zouden) zijn? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:37

Lappie_Lap schreef:
Ik weet idd dat die van BR bestaat, die zit met klitteband vast. Maar dan moet je de hele singel er ook bij kopen en dat is niet mijn bedoeling :o

Snap niet dat er niet losse bontjes (zouden) zijn? -O-

Ik denk dat dat komt omdat niet iedere spring singel de zelfde voor heeft. De ene is vierkant de ander weer veel ronder. Dat zal wss de reden zijn.. Maarja tis wel vervelend