Ik rij nu al een tijdje met een te groot hoofdstel, en het wordt nu écht tijd voor een kleinere. (enorm balen want ben heel blij met me hoofdstel) Ik leen nu tijdelijk een hoofdstel van vriendin maar deze is bruin en omdat ik alles gewoon zwart heb is dit ook niet echt ideaal. Maar dit hoofdstel heeft dus een V vormige frontriem en die staat echt supermooi bij mijn pony. Dus ik ben nu op zoek naar een zwart hoofdstel met V frontriem (pony maat) Maar het is niet te vinden! Wie weet waar ik zo'n hoofdstel kan vinden voor een niet te dure prijs? (tot 50,- ongeveer) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want het heeft haast!
De V-frontriem zit om het hoofdstel van haar vriendin en zal wellicht ook bruin zijn?
marjolein_el
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-10 13:28
Ja die is inderdaad ook bruin. Heb eerst ook al gezocht naar een ander kopstuk zodat ik m'n hoofdstel gewoon kan houden maar dat schiet ook allemaal niet op. Maar dat hoofdstel van ej is wel mooi ja, alleen die zag ik niet in de winkel hangen.
komeet
Geplaatst: 10-07-10 21:18
Je kan eventueel ook een simpel hoofdstel kopen en er dan een losse frontriem bij kopen. Ik heb er zo snel even geen kunnen vinden, maar dan kan je wel je perfecte hoofdstel samenstellen
En ook nog wel een pony nuesriem en kopstuk moet wel even goed gevet worden misschien een nachtje in de olie dan issie weer wal nieuw
je kunt em ook even PBen
MariekeS_
Geplaatst: 12-07-10 12:25
De Pagony Special van Divoza! En dan los een V frontriem
€39,95 nieuw en prima kwaliteit voor de prijs Goed onderhouden en zeker in het begin heeft de neusriem een paar keer flink invetten nodig maar ik ben er heel tevreden over
Zelf gebruik ik hem nu 2 jaar intensief met een zelfgemaakte frontriem (weliswaar geen V-vorm maar daar zijn mogelijkheden zat voor):
De maat Cob is het kleinst dat ze hebben, ik weet dus niet of dat echt te groot is...
marjolein_el
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-10 18:29
MariekeS_ schreef:
De maat Cob is het kleinst dat ze hebben, ik weet dus niet of dat echt te groot is...
Ik heb nu Cob, die is wel te groot ja.
Ik ga woensdag denk ik even naar Ej, dus hopelijk vind ik daar iets moois!