wetenschappelijk onderzoek beenbescherming

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

wetenschappelijk onderzoek beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 12:05

Ik kwam het net tegen op een site, omdat ik research aan het doen was naar een bepaalde
beenbeschermer. Heb nog niet heel het artikel gelezen maar er stonden al interessante dingen
in. Dus voor de liefhebbers:

http://www.goudsmitsexclusivehorseprodu ... &Itemid=82

op deze site is het verslag terug te vinden :).
Wel in het Engels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:37

Interessant, maar je moet altijd voorzichtig zijn met wetenschappelijk onderzoek wat wordt gesponsord door een belanghebbende partij, in dit geval Equilibrium, de fabrikant van Trizone peesbeschermers. Daarnaast staat er vanalles in over testen die ze gedaan hebben, maar er staat nergens welke peesbeschermers ze hebben getest, dus volgens mij kunnen we hier verder weinig mee.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-07-10 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

vencedor

Re: wetenschappelijk onderzoek beenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 12:38

ja precies :D, dat dacht ik ook al. maar er staat toch een hoop algemene dingen in. En de all sports had ik ook besteld zonder dat verslag.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:54

mlvanmelle schreef:
Interessant, maar je moet altijd voorzichtig zijn met wetenschappelijk onderzoek wat wordt gesponsord door een belanghebbende partij, in dit geval Equilibrium, de fabrikant van Trizone peesbeschermers. Daarnaast staat er vanalles in over testen die ze gedaan hebben, maar er staat nergens welke peesbeschermers ze hebben getest, dus volgens mij kunnen we hier verder weinig mee.

Inderdaad :j

Er zal best een kern van waarheid inzitten, maar de kans is groot dat ze wat dingetjes erbij verzonnen hebben of hebben aangestrekt om hun eigen producten beter te laten lijken.